Twitter wraca do informowania – „co się dzieje” głównym hasłem

Redakcja PR - 29.07.2016
286

Powrót Twittera do hasła z początków istnienia serwisu - "Co się dzieje?"

Siedem lat temu Twitter ogłosił swój slogan­  „Co się dzieje?” (eng. What’s happening), który miał zachęcać ludzi do twittowania. Twórcy platformy wracają teraz do tego hasła.

Twitter zmierza w kierunku subtelnego rebrandingu, by aby odzyskać swoją pozycję na rynku portali społecznościowych.

CMO Twittera, Leslie Berland napisała na blogu:

Usłyszeliśmy dokładnie że użytkownicy Twittera używają go dlatego że wiedzą dokładnie czym jest. Większość użytkowników  aplikacji mówi nam, że jest to najlepszy i najszybszy sposób aby dowiedzieć się, co się dzieje.

Źródło: Oficjalny blog Twittera

Comments

comments

286
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...