Twitter bada możliwość wprowadzenia wersji premium

Redakcja PR - 27.03.2017
7

Nowe zaawansowane narzędzia Twittera mogą być płatne

Media branżowe w Stanach Zjednoczonych informują, że Twitter przeprowadza badania wśród użytkowników o gotowość do płatnej subskrypcji aplikacji, która będzie rozbudowana o dodatkowe elementy porządkujące powiadomienia i treści oraz o zaawansowane narzędzia analityczne. Ruchy dokonywane przez Twittera podyktowane są zapewne spadającymi przychodami i niskim wskaźnikiem przyrostu nowych userów.

Rozwiązania zastosowane na tym portalu społecznościowych nie są w stanie zapewnić równej dostępności do treści wszystkich obserwowanych. Ilość generowanych wpisów przerasta możliwości jednokolumnowego układu, który pozbawiony jest nawet automatycznego odświeżania treści.  Dlatego profesjonaliści preferują używanie np. Tweetdecka umożliwiającego planowanie wpisów, dostęp do kilku kont jednocześnie bez konieczności przelogowywania i przełączania kart.

Reuters podaje, że , dostęp do Tweetdecka (który ma zostać rozbudowany w wersji premium) być może zostanie ograniczony ze względu na wprowadzenie płatnej wersji Twittera, w której dostępne będą wszystkie zaawansowane narzędzia. Cena subskrypcji wersji premium aplikacji nie jest jeszcze znana.

Comments

comments

7
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...