string(96) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/tvp-1200x500.png');"
string(70) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/tvp-1200x500.png"
Negocjacje dla marketerów z budżetami od 21 mln zł
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady sprzedaży reklam na 2019 rok. Próg wydatków rocznych uprawniających do indywidualnych rabatów podniesiono z 15 do 21 mln zł. Jedną z kluczowych zmian wobec zasad obowiązujących w tym roku jest modyfikacja progów budżetowych. Dotychczas w przedziale wydatków między 4 a 8 mln zł były trzy progi: 4-4,99 mln zł, 5-6,49 mln zł i 6,5-7,99 mln zł. W 2019 roku będą już tylko dwa: 4-5,99 mln zł i 6-7,99 mln zł.
Więcej na portalu Wirtualnemedia.pl: TVP podnosi ceny reklam na 2019 rok. Negocjacje dla marketerów z budżetami od 21 mln zł
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...