TVN24 i TTV liderami stacji tematycznych w sierpniu. Rosną TVP Sport i TVP ABC, tracą TVP Info i TVP Rozrywka (top 25)

Redakcja PR - 07.09.2018
80

TVN24 i TTV liderami stacji tematycznych w sierpniu. Rosną TVP Sport i TVP ABC, tracą TVP Info i TVP Rozrywka (top 25)

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w sierpniu 2018 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowało TTV – raport Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w sierpniu 2018 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,50 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 4,66 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,49 proc. (po spadku o 20,32 proc. – największym w top 10).

Podium uzupełnia kanał TTV. Jego udział zwiększył się o 15,31 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 2,26 proc. Do rankingu top 20 stacji na 4 lokatę awansował TVP Sport. Średni udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 1,66 proc., po wzroście względem sierpnia ub.r. o 86,52 proc. (zdecydowanie największym w top 10).

TVP Sport od 7 czerwca nadaje w DVB-T. Na piątą pozycję (z szóstej) awansowała stacja TVP ABC z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,48 proc., po wzroście o 24,37 proc.

W czołowej dziesiątce zestawienia uplasowały się jeszcze takie kanały jak: TVP Seriale (1,48 proc.; spadek o 8,64 proc.), Polsat News (1,42 proc.; + 10,94 proc.), Stopklatka TV (1,02 proc.; + 6,25 proc.), TVP3 (0,98 proc.; – 3,92 proc.) i Super Polsat (0,97 proc.; + 7,78 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w sierpniu 2018 roku z drugiego na pierwsze miejsce awansował kanał TTV, którego udział w porównaniu do sierpnia 2017 roku zwiększył się o 25,29 proc. i wyniósł 3,27 proc.

Na drugą lokatę spadł TVN24 (2,71 proc.; spadek o 4,58 proc.). Podium uzupełniają TVP Seriale (1,84 proc.; + 1,66 proc.). Również i tutaj zdecydowanie największym wzrostem pochwalić się mógł TVP Sport – było to 95,38 proc. do 1,27 proc.

Najwięcej w tym ujęciu straciło polo TV – było to 13,28 proc. 1,11 proc.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

Comments

comments

80
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...