TVN sprzedało kanał z telezakupami Mango24

Redakcja PR - 07.08.2017
123

TVN sprzedało kanał z telezakupami Mango24

Studio Moderna Polska Sp. z o. o., spółka wchodząca w skład grupy kapitałowej Studio Moderna, oraz TVN S.A., firma będąca częścią Scripps Networks Interactive, informują o zmianie struktury własności kanału Mango-Media Sp. z o. o. Studio Moderna Polska przejęło udziały TVN w Mango-Media i stało się wyłącznym właścicielem spółki.

Po wielu miesiącach negocjacji, Studio Moderna Polska zostało wytypowane jako firma najlepiej odpowiadająca kulturze organizacyjnej i modelowi biznesowemu Mango-Media. Dzięki tej decyzji obie spółki skorzystają zarówno z korzyści skali, jak i nowych możliwości rozwoju. Transakcja odbywa się za zgodą Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.

„Nabycie Mango-Media pozwala nam realizować ambitne plany stania się niekwestionowanym liderem w swojej branży w Polsce. Będziemy kontynuować inwestycje w rozwój telezakupów, platformy internetowej i tradycyjnej obecności handlowej z planowanymi 50 własnymi sklepami do końca 2018 roku. Jesteśmy bardzo podekscytowani nową wspólną przyszłością” – powiedział Tomasz Pawliszyn, Prezes Studio Moderna Polska Sp. z o. o. oraz Dyrektor Zarządzający Studio Moderna CEE.

Decyzja o sprzedaży udziałów jest podyktowana potrzebą konsolidacji portfolio oraz skupieniu się na rozwoju naszej podstawowej działalności. Studio Moderna jest jednym z najsilniejszych graczy w Europie Środkowo-Wschodniej w swojej branży. Jednocześnie operuje w modelu biznesowym zbliżonym do Mango-Media, dzięki czemu jesteśmy przekonani, że zmiany będą korzystne dla obu stron” – powiedział Jim Samples, Prezes i Dyrektor Generalny TVN S.A.

„Mango-Media w ostatnim czasie zakończyło trzyletni proces zmian biznesowych, w wyniku których firma stała się liderem w swojej branży. TVN był partnerem, który wspierał nas na każdym kroku. Cieszymy się, że będziemy częścią europejskiej grupy o ugruntowanej pozycji. Jestem przekonany, że otwiera to przed nami nowe, ekscytujące możliwości rozwoju” – powiedział Lars Buschbom, Prezes Mango-Media Sp. z o. o.

Studio Moderna Polska

Studio Moderna działa w 21 krajach z około 7000 pracowników w Europie Środkowej i Wschodniej. Firma koncentruje się na sprzedaży wielokanałowej o większej części przychodów pochodzących z tradycyjnej sprzedaży detalicznej i handlu elektronicznego, wspieranych silną sprzedażą katalogową, telezakupów i marketingu bezpośredniego.

Firma prowadzi już własne całodobowe kanały telezakupowe w Rosji, na Ukrainie i w Rumunii. Większość sprzedaży pochodzi z własnych marek, takich jak Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Rovus, Wellneo, Gymbit, itp.

Mango-Media

Firma Mango-Media Sp. z o.o. jest numerem jeden wśród całodobowych kanałów telezakupowych, należy także do wiodących firm detalicznych w branży e-commerce w kategoriach „AGD i kuchnia” oraz „dom i styl życia”, oferując drogą internetową ponad 25 tys. produktów. Mango-Media to też jedna z najszybciej rosnących firm w branży sprzedaży detalicznej na odległość (w tym w e-commerce). W roku 2016 spółka wypracowała rekordowy łączny przychód netto w wysokości ponad 60 mln zł, co odpowiada wzrostowi o 45% rok do roku. Ponadto cały czas rośnie liczba lojalnych klientów.

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...