TVN rozpoczyna współpracę z Grupą ONET-RAS

Informacja Prasowa - 06.09.2017
17

TVN rozpoczyna współpracę z Grupą ONET-RAS

Już od 6 września, player.pl będzie dostępny również pod adresem https://vod.pl/playerpl/. Uruchomiony kilka dni temu nowy serwis wraz z nową większą ofertą, zmienionym logo i identyfikacją poszerza zasięg dzięki wyjątkowej współpracy z największym polskim portalem internetowym.

Współpraca polega na udostępnieniu całości serwisu player.pl na serwisie vod.pl. Od 6 września, wchodzący na vod.pl użytkownicy, będą mogli w łatwy i szybki sposób korzystać z bogatej oferty najlepszych filmów, seriali i programów telewizyjnych oferowanych przez jedną z najpopularniejszych marek VOD na rynku.

„Dzięki rozpoczętej dziś współpracy promocyjnej z onet.pl, będziemy mogli w znaczący sposób poszerzyć zasięg platformy player.pl. Znający naszą ofertę, mogą korzystać z oferowanych materiałów video wchodząc bezpośrednio na player.pl, ale znajdą nas również w sekcji Player serwisu vod.pl. To ten sam serwis i te same treści.” – powiedział Maciej Maciejowski Członek Zarządu ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu.

Co istotne jest to serwis embedowany – zarówno techniczna obsługa jak i sprzedaż reklam prowadzona będzie przez TVN.

„Dla nas taka współpraca oznacza przede wszystkim poszerzenie bazy użytkowników dla oferty video TVN Media. Tym samym zyskamy możliwość zaoferowania reklamodawcom większego zasięgu wokół naszych treści premium cenionych ze względu na ich jakość oraz związane z tym wysokie zaangażowanie użytkowników. Tym samym jest to kolejny krok w rozwoju i budowy szerokiego zasięgu oferty video TVN Media stanowiących unikalną na rynku alternatywę dla reklamodawców zainteresowanych dotarciem do szerokich grup odbiorców w bezpiecznym jakościowym środowisku dla promowanych marek.” powiedział Maciej Ziąbrowski – Dyrektor ds. strategii i badań produktu reklamowego

Wg PBI Gemius  player.pl średnio dociera do ponad: 3 mln realnych użytkowników (średnia za mce: 1-7.2017).

Intuicyjność, nowoczesność i prostota to najważniejsze cechy serwisu player.pl. W ofercie znajdziemy ekskluzywne treści wyprodukowanych wyłącznie dla player.pl, takie jak „Azja Express. Domówka” czy „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy”. Ponad to nie zabraknie tu uwielbianych przez widzów programów TVN takich jak „Azja Express”, „Druga Szansa”, „Kuchenne rewolucje”, „Kuba Wojewódzki” oraz największej nowości jesiennej ramówki, serialu medyczno-kryminalnego „Diagnoza”. Większość z tych  produkcji użytkownicy player.pl mogą zobaczyć bez reklam oraz w prapremierach. Od kilku dni, w wyniku nawiązania strategicznej współpracy z nc+, nowością są również kanały tematyczne Planete+, Domo+, Kuchnia+ oraz Ale kino+ z możliwością oglądania na żywo, a dla najmłodszych Mini Mini+ oraz TeleToon+. Dzięki player.pl, największych emocji kibicom piłki nożnej (ligi piłkarskie: hiszpańska, włoska, francuska) dostarczy Eleven Sports, a wielbicielom wyścigów żużlowych  nSport+. Poszerza się również oferta TVOD. Miłośnicy kina znajdą wśród filmów na żądanie najnowsze polskie produkcje takie jak „Amok” czy „Maria Curie”.

Comments

comments

17
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...