TVN liderem w paśmie komercyjnym. Najpopularniejszym programem „M jak Miłość” – wyniki oglądalności Nielsen Audience Measurement
Informacja Prasowa - 14.03.2017
string(115) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/107095251_e57d5809c0_o-1200x500.jpg');"
string(89) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/107095251_e57d5809c0_o-1200x500.jpg"
TVN liderem w paśmie komercyjnym. Najpopularniejszym programem "M jak Miłość" - wyniki oglądalności Nielsen Audience Measurement
Jak wynika z badań oglądalności Nielsen Audience Measurement, w ubiegłym tygodniu najpopularniejszą stacją telewizyjną w grupie komercyjnej (16-49 lat) był TVN. Na drugim miejscu z niewielką stratą Polsat, czołówkę zamyka Dwójka.
W dniach 6-12 marca w grupie komercyjnej TVN miał 13,85% udziału w rynku. Polsat osiągnął wynik 13,04%, a Dwójka 7,54% udziałów w rynku. Na przeciwległym biegunie – TVN Turbo TVN Style (po 0,88%) i Stopklatka (0,83%).
Jeśli chodzi o najpopularniejsze programy telewizyjne, liderem pozostaje serial TVP2 „M jak Miłość”. W grupie komercyjnej, zgromadził przed telewizorami 2,03 mln widzów. Na drugim miejscu znalazł się talent show TVN-u „Masterchef” z widownią na poziomie 1,47 mln widzów. Podium zamyka inny flagowy serial Dwójki „Na dobre i na złe”, z oglądalnością na poziomie 1,31 miliona widzów.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Polecane
Sonda
Loading ...