„Turning Points” – noworoczny magazyn „Wyborczej” i „New York Timesa” w sprzedaży już 27 grudnia

Informacja Prasowa - 23.12.2021
265

"Turning Points" - noworoczny magazyn "Wyborczej" i "New York Timesa" w sprzedaży już 27 grudnia

„Turning Points” – noworoczny magazyn „Wyborczej” i „New York Timesa” w sprzedaży już 27 grudnia

Najważniejsze punkty przełomowe i wydarzenia, które dopiero nami wstrząsną – to właśnie o nich będzie można przeczytać w specjalnym magazynie „Turning Points”, który ukaże się w poniedziałek, 27 grudnia razem z „Wyborczą”. Wydanie powstało we współpracy z redakcją „New York Timesa”. Jak co roku czytelnicy znajdą w nim analizy, prognozy i eseje najważniejszych współczesnych pisarzy, filozofów i wizjonerów, a zdjęciowe podsumowanie odchodzącego roku zapewnią fotoreporterzy „NYT”. 
 
W noworocznym magazynie „Turning Points” będzie można znaleźć artykuły i eseje m.in. Noama Chomsky’iego „Polubmy swoje konflikty”, Isabel Allende „Kawałek po kawałeczku rozmontujemy patriarchat” oraz Dmitrija Głuchowskiego „Jaka będzie Rosja po Putinie”. O rzeczach, które zdarzyły się po raz pierwszy w 2021 r. i wydarzeniach, które wstrząsną światem w 2022, będzie można przeczytać w tradcyjnej i cyfrowej wersji „Wyborczej”.
Magazyn „Turning Points” dostępny będzie w kioskach oraz punktach sprzedaży prasy 27 grudnia br. razem z poniedziałkowym numerem „Gazety Wyborczej”. Cena wydania wyniesie 7,99 zł.
W wersji cyfrowej treści magazynu dostępne będą na Wyborcza.pl również od poniedziałku.
Poniedziałkowe wydanie „Wyborczej” z magazynem „Turning Points” wspiera kampania promocyjna w telewizji TVN24, radiu i internecie oraz autopromocja. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Comments

comments

265
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...