Turecka moda znajduje swój rynek w Polsce – AliExpress zapowiada Globalny Festiwal Zakupów

Informacja Prasowa - 24.10.2019
295

Turecka moda znajduje swój rynek w Polsce - AliExpress zapowiada Globalny Festiwal Zakupów

“Mama ostrzegała” – parodia muzyczna Malwiny Bakalarz z kanału Baku Family, znalazła się na 4. miejscu karty na czasie na YouTube. Piosenka została stworzona, aby zwiększyć świadomość tureckiej marki E-Bebek przed największą sprzedażą AliExpress w tym roku – Global Shopping Festival (nieformalnie znany jako Singles Day), która rozpocznie się 28 października. Piosenka osiągnęła już próg prawie 2 milionów wyświetleń i w ciągu kilku dni stała się niekwestionowanym hitem polskiego Internetu.

Realizując globalną strategię Grupy Alibaba, AliExpress otworzył swój nowy system na początku 2019 r., aby umożliwić zagranicznym handlowcom samodzielną rejestrację, sprzedaż lokalną i globalną, dążąc do zapewnienia międzynarodowym konsumentom i sprzedawcom cyfrowej platformy handlu oraz wspierać rozwój lokalnych małych i średnich firm w kraju, w którym działa. Obecnie kupcy z czterech pilotowanych krajów poza Chinami – z Rosji, Hiszpanii, Włoch i Turcji – mogą sprzedawać swoje produkty na AliExpress. Jeśli to się powiedzie – rynek zacznie się rozszerzać na sprzedawców w innych krajach, w tym w Polsce.
Turcja jest siedzibą rozwoju wielu różnych gałęzi przemysłu, szczególnie silnych w branży tekstylnej, których popularność na całym świecie stale rośnie. E-Bebek, sklep odzieżowy Mother & Baby, którego ubrania zostały pokazane w filmie Baku Family, już stał się kluczowym sprzedawcą AliExpress, a Polska jest jednym z 3 największych rynków zbytu dla tej marki.

AliExpress otworzył przed nami nowe rynki konsumenckie, a dzięki naszej współpracy mogliśmy wysyłać zamówienia do konsumentów w blisko 200 krajach, w tym w Polsce – stwierdził Halil Erdogmus, dyrektor generalny E-Bebek.

Jednocześnie AliExpress w coraz większym stopniu buduje ekosystem partnerów w Polsce w oparciu o model biznesowy, który w dużej mierze opiera się na lokalnych MŚP. Tym razem kampanię prowadziła LifeTube – największa lokalna sieć partnerska w Europie.

Cieszę się, że tak duża firma jak AliExpress zdecydowała się na wykorzystanie siły influencer marketingu oraz zaufała nam, powierzając LifeTube przygotowanie strategii całej kampanii. To potwierdza nie tylko globalny trend współpracy z twórcami internetowymi, ale też zwiększającą się świadomość rynku odnośnie korzyści, które daje influencer marketing – to nie tylko efekty sprzedażowe, ale budowanie love brandu i bardzo ważnej świadomości marki wśród konsumentów – dodaje Izabela Malinowska, Senior Sales Manager w LifeTube.

Globalny festiwal zakupów AliExpress odbędzie się na stronie internetowej i w aplikacji AliExpress od 28 października 2019 r., gdzie użytkownicy będą mogli przeglądać oferty i zbierać kupony. Produkty będą w sprzedaży 11 i 12 listopada 2019 r.

Comments

comments

295
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...