string(183) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/24RktkqTURBXy8wMjVmZTJmNTM3MjY3N2UyY2Y3ZGRmZmRmNjM5MjgyMy5qcGVnkpUDAADNB4DNBDiTBc0EsM0Cdg-1200x500.jpeg');"
string(157) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/24RktkqTURBXy8wMjVmZTJmNTM3MjY3N2UyY2Y3ZGRmZmRmNjM5MjgyMy5qcGVnkpUDAADNB4DNBDiTBc0EsM0Cdg-1200x500.jpeg"
„Tu pijesz bez słomki” – akcja zwracająca uwagę na szkodliwość plastiku
Noizz.pl, aktywistka Areta Szpura, fundacja Lonely Whale oraz agencja VML Poland rozpoczęli wspólną akcję „Tu pijesz bez słomki”. Jej celem jest wycofanie plastikowych rurek z pubów i restauracji w całej Polsce oraz popularyzacja zasady less waste. W spocie wystąpili m.in.: Anja Rubik, Robert Biedroń, Hubert Urbański, Krzysztof Gonciarz i Maffashion.
Akcja zwraca uwagę konsumentów na szkodliwość plastiku oraz pokazuje przedsiębiorcom, że bycie eko może się zwyczajnie opłacać. Jak podają jej organizatorzy, plastikowe słomki były w zeszłym roku siódmym najczęściej znajdowanym śmieciem na plażach na całym świecie.
Wyglądają niewinnie i w większości przypadków są naszą konsumpcyjną fanaberią. Czymś, co barman podaje z przyzwyczajenia. Właśnie dlatego ten niewielki barowy element ma stać się symbolem dużej, światowej zmiany nawyków.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...