Trzy polskie agencje nominowane w European Excellence Awards

Informacja Prasowa - 07.11.2022
116

W gronie najlepszych tegorocznych projektów public relations znalazły się realizacje trzech polskich agencji: Public Dialog, CluePR oraz OneMulti.

Trzy polskie agencje nominowane w European Excellence Awards

3 listopada opublikowano listę nominowanych w konkursie European Excellence Awards 2022. W gronie najlepszych tegorocznych projektów public relations znalazły się realizacje trzech polskich agencji: Public Dialog, CluePR oraz OneMulti.

Projekty polskich agencji znalazły się w gronie najlepszych tegorocznych kampanii w Europie, wśród których znajdują się realizacje m.in. dla takich marek jak WWF, Answear, Carlsberg, Yara International, American Express, Mastercard, Accenture, czy Samsung.

Trzy nominacje przypadły agencjom Public Dialog oraz CluePR, natomiast jedna OneMulti. Projekt Public Dialog pt. „Amiblu – to nie rury były przyczyną awarii w Czajce” znalazł się wśród najlepszych w kategoriach „Chemicals & Industrials” oraz „Poland” (najlepsze realizacje z Polski). Dwie nominacje otrzymał też projekt CluePR pt. „Dziewczynki mogą wszystko” realizowany dla LEGO. Znalazł się on wśród najlepszych z naszego kraju (kategoria „Poland”) oraz w kategorii „Multi-Channel Communications”. Z kolei kampania realizowana przez OneMulti pt. „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce” trafiła do grona najlepszych w kategorii „Data Driven & Automated Communications”.

Natomiast w kategorii „Poland” znalazły się jeszcze trzy projekty: „Przywódczynie 3.0: Wojowniczki, Królowe, Zapaśniczki” zrealizowany przez CluePR, „Xiaomi Kite Cup driven by Land Rover” należący do Public Dialog oraz kampania Nationale-Nederlanden pt. „Twarze depresji: zdrowie psychiczne – przełamywanie tabu”.

The European Excellence Awards to konkurs, w którym od 15 lat oceniane i nagradzane są wybitne kampanie i projekty w dziedzinie PR i komunikacji. Dzięki kategoriom obejmującym niemal wszystkie dziedziny komunikacji – od employer brandingu po kryzys, nagrody EEA są uhonorowaniem najbardziej wyjątkowych kampanii w europejskiej komunikacji korporacyjnej i PR.

W skład jury konkursu wchodzą cenieni w Europie specjaliści i eksperci ds. komunikacji, którzy oceniają projekty zarówno z perspektywy wewnętrznych działów komunikacji, jak też agencji. Wśród tegorocznych oceniających znaleźli się przedstawiciele takich firm jak choćby Mercedes-Benz, Commerzbank, TUI, DHL, czy MAN. Ich celem jest zapewnienie sprawiedliwej i zrównoważonej oceny zgłoszeń. Jury podczas dwudniowego posiedzenia w głosowaniu decyduje o tym, które projekty zostaną nominowane i które zdobędą nagrody.

W tym roku wyłoniono po 5 najlepszych projektów z 59 kategorii – 47 kategorii tematycznych oraz 12 kategorii regionalnych i krajowych. Zwycięzcy tegorocznej edycji European Excellence Awards zostaną ogłoszeni podczas wirtualnej gali, która odbędzie się 9 grudnia.

Shortlist 2022:
https://www.excellence-awards.com/best-of-2022/

 

Comments

comments

116
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...