string(103) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2023/11/unnamed-89-1200x500.jpg');"
string(77) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2023/11/unnamed-89-1200x500.jpg"
Kampania The Art of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu) zrealizowana dla marki Durex otrzymała nominacje w kolejnym prestiżowym konkursie kreatywnym
Kampania The Art of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu) zrealizowana dla marki Durex otrzymała nominacje w kolejnym prestiżowym konkursie kreatywnym. Znalazła się na shortlistach Eurobest w trzech kategoriach.
Kampania The Art of Sex Ed otrzymała w tym roku Brązowego Lwa na festiwalu Cannes Lions oraz cztery miecze KTR.
Jest także nominowana w konkursie Innovation Awards (trzy nominacje) oraz IAB MIXX Awards (dwie nominacje). Laureatów poznamy odpowiednio: 23 listopada i 5 grudnia.
Z kolei laureaci konkursu Eurobest zostaną ogłoszeni 11 grudnia. Na tym festiwalu VMLY&R wraz z OMD Group powalczą o trzy statuetki dla kampanii The Art of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu), która została nominowana w kategoriach:
-
HEALTHCARE
-
MEDIA
-
OUTDOOR
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...