Trzy nominacje dla kampanii The Art of Sex Ed w konkursie Eurobest

Informacja Prasowa - 21.11.2023
81

Kampania The Art of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu) zrealizowana dla marki Durex otrzymała nominacje w kolejnym prestiżowym konkursie kreatywnym

Kampania The Art of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu) zrealizowana dla marki Durex otrzymała nominacje w kolejnym prestiżowym konkursie kreatywnym. Znalazła się na shortlistach Eurobest w trzech kategoriach.

Kampania The Art of Sex Ed otrzymała w tym roku Brązowego Lwa na festiwalu Cannes Lions oraz cztery miecze KTR.
Jest także nominowana w konkursie Innovation Awards (trzy nominacje) oraz IAB MIXX Awards (dwie nominacje). Laureatów poznamy odpowiednio: 23 listopada i 5 grudnia.
Z kolei laureaci konkursu Eurobest zostaną ogłoszeni 11 grudnia. Na tym festiwalu VMLY&R wraz z OMD Group powalczą o trzy statuetki dla kampanii The Art of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu), która została nominowana w kategoriach:
  • HEALTHCARE
  • MEDIA
  • OUTDOOR

Comments

comments

81
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...