Trzy agencje realizują projekt „COOKING CHALLENGE”

Informacja Prasowa - 01.06.2017
133

Trzy agencje realizują projekt „COOKING CHALLENGE”

Z końcem kwietnia ruszyła ciekawa akcja, której organizatorzy rzucają wyzwanie wszystkim internautom. „Cooking Challenge” to projekt, w którym gotowanie staje się sposobem na zrobienie czegoś dobrego i wyrażenie emocji. Za realizację projektu na zlecenie producenta sprzętu AGD – firmy BOSCH odpowiadają trzy podmioty: PrimeMovers, Creative Harder i Magnifico Marketing&PR Consultants.

W „Cooking Challenge” – emitowanym na dedykowanym kanale na YOUTUBE, na portalu społecznościowym FCAEBOOK, na stronie www.akademiasmaku.pl oraz na kanałach social media uczestników – mówi się o sprawach ważnych.  Bohaterowie inspirują, zarażają innych chęcią pomagania, dzielenia się i bycia wdzięcznym za to, co  dla każdego wydaje się istotne. A wszystko podczas gotowania, bo przecież najlepsze potrawy powstają z serca.

Każdy odcinek to spotkanie z inną osobą i innym tematem. Miejscem akcji jest zaprojektowana specjalnie na potrzeby akcji kuchnia, wyposażona w AGD marki Bosch. Do tej pory pierwszych dziesięć odcinków obejrzało ponad 5 milionów internautów.

Zaprosiliśmy do studia Cooking Challenge niezwykłą grupę gwiazd – od osób znanych z ekranów kin i telewizorów, poprzez influencerów internetowych, po „zwykłych” ludzi, którzy pierwszy raz w projekcie content marketingowym w takiej skali mogą stworzyć swój własny przekaz przy udziale marki”- mówi Grzegorz Szyroki, prezes PrimeMovers, pomysłodawca i producent projektu. „Ambasadorami projektu zostali Małgorzata Rozenek-Majdan i Piotr Stramowski. Wiedzieliśmy, że będą wzbudzać duże zainteresowanie, ale wyniki oglądalności na wszystkich kanałach przerosły nasze oczekiwania” – dodaje Szyroki.

W ciągu pierwszych tygodni wyemitowano 10 odcinków, w których poza Piotrem Stramowskim, Małgorzatą Rozenek-Majdan, Grażyną Wolszczak, Marią Sadowską i Zosią Ślotałą zobaczyć możemy gwiazdy sieci – Abstrachuje, Beksy, czy Olę Żuraw.

„Blisko pięciomilionowy wynik oglądalności akcji, po emisji pierwszych dziesięciu odcinków to ogromny sukces. Składają się na niego wyświetlenia na wszystkich trzech kanałach, a wygenerowane liczby to zasługa intensywnej komunikacji z odbiorcą
i ciągłe generowanie zainteresowania” – mówi Artur Beck, CEO agencji CreativeHarder odpowiadającej za obsługę social mediów i współpracę z influencerami.

 

„To, co wyróżnia ten projekt i wpływa pozytywnie na współpracę z dziennikarzami, to jego społeczny aspekt. Każda osoba biorąca udział w Cooking Challenge chce zrobić coś dobrego i to w całym procesie komunikacji jest dla nas najważniejsze”dodaje Karolina Maria Siudyła, właścicielka agencji Magnifico Marketing&PR Consultants, odpowiedzialnej za współpracę z celebrytami i działania PR.

Projekt opiera się o efekt domina, gdyż każdy uczestnik nominuje do challenge’u wybrane przez siebie osoby. A co oznacza podjęcie wyzwania? Zgłoszenie się do Cooking Challenge, zdefiniowanie własnego celu, przygotowanie wymyślonego przez siebie dania, które w dosłowny lub symboliczny sposób zobrazuje wybrany przez uczestnika temat. W sumie zaplanowano realizację ponad 200 odcinków.

Comments

comments

133
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...