Agencje FleishmanHillard, Ketchum oraz Porter Novelli wspólnie wykorzystają swój potencjał we Francji, Włoszech, Holandii i Hiszpanii.
Agencje FleishmanHillard, Ketchum oraz Porter Novelli wspólnie wykorzystają swój potencjał we Francji, Włoszech, Holandii i Hiszpanii. Na co dzień będą funkcjonować pod szyldem dotychczasowych marek, jednak gdy będą współpracować użyją brandu Omnicom PR Group.
Jedną z rzeczy, którą dostrzega Omnicom PR Group podczas pierwszego roku działalności jest potencjał i siła współpracy – mówi Karen van Bergen, CEO grupy. Dziś skupiamy się na sformalizowaniu tej zintegrowanej struktury na czterech rynkach – dodaje.
Lokalni liderzy, w 4 różnych krajach będą kierować współpracującymi zespołami. Sandrine Cormary, general manager biura agencji Fleishman w Paryżu będzie odpowiadać za rynek francuski. Massimo Moriconi, GM z Włoch będzie nadzorować rynek włoski. Dyrektor Generalny biura Fleishman w Amsterdamie, Rosalinde van de Wall, zajmie się rynkiem holenderskim, a Higinio Martinez, GM agencji Porter Novelli’s z Madrytu odpowiadać będzie za rynek hiszpański.
Rob Flaherty, CEO agencji Ketchum mówi, że partnerstwo pozwoliło pomóc polepszyć sytuację firmy w Amsterdamie, ponieważ połączone agencje były w stanie zaoferować usługi, których nie była w stanie zaoferować pojedyncza agencja. Siostrzane agencje są wykorzystywane do współpracy – Ketchum i Fleishman razem pracują np. dla Philipsa.