Trwa plebiscyt „Superbohaterka Wysokich Obcasów”

Informacja Prasowa - 28.03.2018
47

Trwa plebiscyt „Superbohaterka Wysokich Obcasów”

Już po raz trzeci „Wysokie Obcasy” – tygodnik ukazujący się z Gazetą Wyborczą”  organizuje plebiscyt na „Superbohaterkę Wysokich Obcasów”. Kapituła plebiscytu i czytelniczki wybiorą kobiety, które najbardziej poruszyły ich wyobraźnię w minionym roku. Laureatki zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 16 kwietnia 2018 r.

W plebiscycie nominowanych jest 17 niezwykłych kobiet, które w 2017 r. stały się bohaterkami artykułów opublikowanych na łamach „Wysokich Obcasów”, swoim życiem, postawą i wartościami rozpalając wyobraźnię czytelniczek i redaktorek tygodnika. To kobiety, które swoją śmiałością i wizją zmieniają świat, zarażają innych energią, siłą i niezłomnością i potrafią przezwyciężać zarówno osobiste bariery, jak i społeczne czy polityczne ograniczenia. Czasami to osoby słynne, gwiazdy sceny, nauki, biznesu, na przykład modelka Anja Rubik czy dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska, a czasami znane jedynie lokalnie, m.in. ekolożka Wiola Smul, nauczycielka Marina Hulia czy naukowczyni Agata Kołodziejczyk.

Sylwetki wszystkich nominowanych bohaterek można znaleźć na stronie Wysokieobcasy.pl/superbohaterka.

„Superbohaterkę Wysokich Obcasów” wybierze kapituła, w skład której wchodzą m.in. redaktorka naczelna „Wysokich Obcasów” Ewa Wieczorek, wydawczyni tygodnika oraz „Wysokich Obcasów Extra” Joanna Mosiej-Sitek, prof. Monika Płatek oraz prezes Agory Bartosz Hojka. Swoją nagrodę będą mogły przyznać również czytelniczki w plebiscycie na stronie Wysokieobcasy.pl/superbohaterka. Te z nich, które zdecydują się uzasadnić swój wybór, będą mogły powalczyć o nagrody ufundowane przez partnerów plebiscytu. Głosowanie już się rozpoczęło i potrwa do niedzieli, 8 kwietnia br.

Tytuł „Superbohaterki Wysokich Obcasów” zostanie wręczony podczas uroczystej gali w poniedziałek, 16 kwietnia br. w Teatrze Studio w Warszawie.

Plebiscyt „Superbohaterka Wysokich Obcasów” wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki), w internecie (media społecznościowe) oraz autopromocja. Kampanię przygotował Dział promocji „Wysokich Obcasów” i „Wysokich Obcasów Extra”.

Comments

comments

47
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...