Triple PR z kompleksową obsługą Hebe

Informacja Prasowa - 21.04.2021
27

Triple PR z kompleksową obsługą Hebe

Triple PR z kompleksową obsługą Hebe

Sieć drogerii Hebe wybrała Triple PR na nowego partnera w zakresie Public Relations. Od początku kwietnia Agencja zajmuje się doradztwem strategicznym i kompleksową obsługą PR oraz działaniami CSR dla właściciela marki – Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja.

Hebe to sieć drogerii oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Desigual. Na bogatą ofertę marki Hebe składają się kosmetyki naturalne, koreańskie, dermo oraz profesjonalne, sieć oferuje także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional. Właścicielem sieci drogerii Hebe, rozwijanej w Polsce od 2011 roku, jest Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 12 lat, a w swoim portfolio ma już ponad 130 polskich i międzynarodowych marek. Firma specjalizuje się w doradztwie komunikacyjnym. Usługi agencji są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i komunikacyjne cele klientów. Triple PR zaufały takie firmy i marki jak Cushman & Wakefield Polska, Tchibo Polska, Leroy Merlin, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Polska Grupa Porcelanowa, ILF Consulting Engineers Polska, Tavex Polska.

Agencja Triple PR wspiera sieć Hebe, zarówno w zakresie PR-u produktowego (dla marek Hebe oraz marek na wyłączność), jak i komunikacji korporacyjnej. W ramach współpracy, zespół Triple PR jest również odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie strategii CSR dla marki Hebe.

Po stronie Triple PR projekt poprowadzi Magdalena Dymek oraz Róża Siudaj. Strategicznie nad działaniami public relations czuwać będzie Anna Olkowicz, a nad CSR Agnieszka Malesza-Woźniak.

Comments

comments

27
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...