Triple PR i Isobar Polska dla ŠKODA Polska

Informacja Prasowa - 20.01.2022
216

Triple PR i Isobar Polska dla ŠKODA Polska

Triple PR i Isobar Polska dla ŠKODA Polska

Isobar Polska oraz Triple PR wygrały przetarg na kompleksową obsługę w zakresie public relations marki ŠKODA na rynku polskim. W ramach współpracy agencje realizują zintegrowaną strategię działań PR spójną z celami marki oraz innymi działaniami komunikacyjnymi.

Zespół Triple PR jest odpowiedzialny za komunikację zewnętrzną – m.in. za prowadzenie biura prasowego, współpracę z dziennikarzami, plasowanie ekspertów w mediach, oprawę medialną wydarzeń specjalnych, takich jak premiery nowych modeli, oraz innych aktywacji. Wszystkie działania PR są realizowane we współpracy z zespołem Isobar Polska obsługującym markę w zakresie komunikacji 360°.

Taka innowacyjna struktura zapewnia efekt synergii dla wszystkich realizowanych dla ŠKODY działań komunikacyjnych.

Po stronie klienta komunikację koordynują Klaudyna Gorzan, PR Manager oraz Tomasz Pyzałka, Specjalista ds. Komunikacji, z działu Marketingu w ŠKODA Polska. Zespołem konsultantów Triple PR kieruje Magdalena Dymek, Senior PR Manager. Za koordynację prac operacyjnych odpowiada zaś Miłosz Ciekalski, PR Consultant. Za strategię i client service jest odpowiedzialna Agnieszka Malesza-Woźniak, Partner. Działania z ramienia Isobar Polska prowadzą Nazar Al-Khouri, Client Partner i Łukasz Kazimierczak, Account Director.

Globalnie marka ŠKODA AUTO od 30 lat należy do Grupy Volkswagen, która jest jednym z odnoszących największe sukcesy producentów samochodów na świecie. Firma dąży do stania się jedną z pięciu najlepiej sprzedających się marek w Europie do 2030 roku, z atrakcyjną gamą samochodów w segmentach podstawowych i dodatkowymi elektrycznymi modelami. Tylko w 2020 roku producent dostarczył ponad milion pojazdów klientom na całym świecie.

Comments

comments

216
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...