„Tresują niesforne marki”-Dziadek Do Orzechów, chcę kierować komunikacją Tigera
Redakcja PR - 23.08.2017
string(101) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/08/Przechwytywanie-6.png');"
string(75) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/08/Przechwytywanie-6.png"
"Tresują niesforne marki"-Dziadek Do Orzechów, chcę kierować komunikacją Tigera
Po ogromnym kryzysie wizerunkowym marki Tiger, jej właściciel firma Maspex boryka się z wielkim kłopotem. Jak wyprowadzić PR napoju energetycznego na prostą. Wydaje się, że odpowiedź zna agencja Dziadek Do Orzechów.
W Wadowicach, gdzie mieści się siedziba producenta na bannerach reklamowych pojawiły się nietypowe plakaty.
Agencja odpowiedzialna za tą akcję dała jasny komunikat, że chce zastąpić J. Walter Thompson Group Poland. Udowadnia to wpis na ich fanpejdżu.
Nasuwa się pytanie, czy taki komunikat trawi do zarządu Maspexu? Śmiała próba przejęcia klienta, który posiada wieki problem. Pewność siebie płynąca z tego komunikatu może być bodźcem do sięgnięcia przez firmę właśnie po tę agencję reklamową. Ale czy tak się stanie przekonamy się zapewne niebawem.
Zobacz też: publicrelations.pl
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...