#trashchallengeMEDIA: Paclan rzuca rękawice dziennikarzom!

Informacja Prasowa - 27.03.2019
60

#trashchallengeMEDIA: Paclan rzuca rękawice dziennikarzom!

#trashchallengeMEDIA: Paclan rzuca rękawice dziennikarzom!

Paclan wspiera #trashtag i przyłącza się do akcji Wirtualna Polska pod hasłem #trashchallengeMEDIA! Marka przekaże produkty niezbędne do sprzątania wszystkim redakcjom, które podejmą wyzwanie!

W ciągu ostatnich tygodni Internet podbił challenge #trashtag, który nieustannie zyskuje na popularności. W porównaniu do poprzednich internetowych wyzwań, akcja zaskarbiła sobie ogromną sympatię internautów  — w końcu chodzi o działanie w dobrej sprawie, a konkretniej o posprzątanie zaśmieconego miejsca i opublikowania efektów “przed i po”.

Przed nadejściem kalendarzowej wiosny do akcji dołączyła się Wirtualna Polska, dając początek wyzwaniu #trashchallengeMEDIA. Dzięki pomocy Lasów Państwowych dziennikarze znaleźli miejsce wymagające interwencji i posprzątali zaśmieconą przestrzeń. Następnie Wirtualna Polska rzuciła wyzwanie innym redakcjom, nominując je. “Zróbcie to samo, nawet lepiej niż my!” – w ten sposób Wirtualna Polska zapoczątkowała ogólnopolską rywalizację w szczytnym celu.

Akcję wspiera także Paclan — marka produktów gospodarstwa domowego, takich jak gąbki, ściereczki, rękawiczki czy worki na śmieci. Paclan także wziął udział w wyzwaniu #trashtag. Poza tym aktywnie wspiera lokalną wrocławską Fundację OnWater, która zachęca do sprzątania brzegów Odry. Teraz marka postanowiła kibicować nominowanym portalom i nie poprzestaje tylko na słowach! Paclan zapewnia, że przekaże produkty do sprzątania wszystkim redakcjom, które wezmą udział w wyzwaniu Wirtualnej Polski. Chętnym oferuje niezbędnik do wykonania zadania, czyli worki na śmieci i rękawice.

Deklarację marki można znaleźć na jej facebookowym profilu (https://pl-pl.facebook.com/paclanpl). W komentarzach pojawiają się już nominacje dla kolejnych podmiotów.

Comments

comments

60
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...