Traficar ponownie wybiera Walk PR

Informacja Prasowa - 22.05.2023
156

Kompleksowa obsługa public relations, kontakty z mediami i działania z zakresu influencer marketingu.

Marka Traficar, najpopularniejsza platforma carsharingowa w Polsce, powierzyła agencji Walk PR kompleksową obsługę public relations, kontakty z mediami i działania z zakresu influencer marketingu.

Traficar świadczy innowacyjną usługę wynajmu samochodów na kilometry poprzez prostą i intuicyjną aplikację mobilną – bez zbędnych formalności czy wyznaczonych miejsc na zakończenie przejazdu. Firma oferuje także usługę dostawczych aut na kilometry, znaną pod marką TrafiCargo. W całej Polsce flota Traficara liczy obecnie ponad 2500 pojazdów.

Współpraca między Walk PR a Traficarem ruszyła w kwietniu br. Agencja odpowiada za doradztwo strategicznie, prowadzenie biura prasowego marki, kontakty z mediami, a także koordynację współprac z influencerami. Firmy pracowały ze sobą w latach 2016-2019 w ramach wprowadzania marki Traficar na polski rynek. Wówczas realizowane były szerokie działania edukacyjne i wizerunkowe, budujące nową kategorię, jakim była usługa carsharingu.

Traficar wzmacnia portfolio Walk PR w obszarze mobilności i motoryzacji, które zasilają już takie marki jak SEAT, CUPRA, Bentley, Lamborghini czy Q Service Castrol. Obsługą klientów z branży automotive w Walk PR zajmuje się dedykowany zespół – Agnieszka Kłusek (Senior Account Manager) i Dominika Nosal (Junior Account Manager), kierowany przez Matyldę Żemajtis (Account Director).

Comments

comments

156
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...