Traficar. Auto na minuty z kampanią w Warszawie

Redakcja PR - 13.06.2017
261

Traficar. Auto na minuty z kampanią w Warszawie

1 czerwca br. Traficar rozpoczął swoją działalność w Warszawie. Jest to już drugie po Krakowie miasto, którego mieszkańcy mogą korzystać z innowacyjnej oferty carsharingowej firmy. Równolegle z launchem usługi rozpoczęła się kampania reklamowa, w ramach której prowadzone są działania z obszarów ATL, BTL, PR i social media. Za ich przygotowanie i realizację odpowiadają: Walk, Kalicińscy.com i Infinity Media.

Traficar to innowacyjna usługa wynajmu samochodów na minuty bez zbędnych formalności i wyznaczonych miejsc na oddanie auta, wpisująca się w bardzo popularną za granicą ideę carsharingu. Nowoczesna i intuicyjna aplikacja w smartfonie pozwala na szybką lokalizację najbliższego dostępnego pojazdu, a użytkownik może go zarezerwować w dowolnym momencie. Traficar zadebiutował na polskim rynku w październiku 2016 r. w Krakowie. Po udanym starcie w stolicy Małopolski, gdzie do tej pory w usłudze zarejestrowało się ponad 15 000 użytkowników, nowoczesny system carsharingu pojawił się również na ulicach Warszawy.

Kampania launchująca Traficara w Warszawie została oparta na idei kreatywnej, która sprawdziła się podczas debiutu usługi w Krakowie. Jej założeniem było przedstawienie zalet korzystania z auta na minuty, przy równoczesnym braku minusów, typowych dla użytkowania prywatnego samochodu. Przykładowe hasła wykorzystane w kampanii to:  „Mam auto, kiedy jadę na kawę na Mokotów. Nie mam auta, kiedy trzeba odwiedzić serwis”, czy „Mam auto, kiedy jadę na lunch do centrum. Nie mam auta, kiedy trzeba płacić za parking”.

„W kampanii wspierającej wejście Traficara do Warszawy, kluczowy był dla nas efekt synergii  wszystkich kanałów reklamowych oraz synchronizacja ich z kanałami naszych partnerów. Po udanej premierze usług w Krakowie podjęliśmy współpracę z  tym samym zespołem, który towarzyszył Traficarowi od pierwszych dni jego obecności na rynku. Dzięki rozumieniu założeń komunikacyjnych marki zarówno ze strony współpracujących z nami agencji, jak i partnerów wszystkie działania stanowiły spójną kontynuację działań wizerunkowych Traficara” – mówi Magdalena Hibner, Marketing Manager w firmie Traficar.

W związku z wejściem Traficara do Warszawy został wyprodukowany spot – 30-sekundowy teaser o pojawieniu się usługi w Warszawie ze specjalnym udziałem Kuby Przygońskiego – zawodnika ORLEN Team. W związku z rozszerzeniem usługi o kolejne miasto zostały też zaktualizowane layouty, struktura oraz funkcjonalność strony www i aplikacji Traficar.

Kampania reklamowa swoim zasięgiem obejmie wielkoformatowe nośniki OOH, reklamę na komunikacji miejskiej oraz na Veturilo – jednym z największych systemów rowerów miejskich w Europie. O usłudze Traficar będzie można usłyszeć w 15 i 30 sekundowych spotach na antenie warszawskich stacji radiowych oraz zobaczyć w internecie dzięki kampanii zasięgowej. Planowane są także działania niestandardowe, które umożliwią warszawiakom przetestowanie usługi w okresie wakacji. Taką możliwość stwarzać będzie letnie kino samochodowe „TrafiKino”, będące częścią Filmowej Stolicy Lata, zlokalizowane na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Podczas 10 seansów filmowych widzowie, którzy przyjadą na pokaz filmowy Traficarem będą mieli przywilej „zasiadania”
w pierwszych rzędach kina samochodowego.

Działania obejmują również komunikację z mediami oraz w kanałach social media.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialne były agencje:

Brilliant Group – branding i sesje fotograficzne samochodów
Fog Production – produkcja 30-sekundowego spotu
Infinity Media – strategia mediowa/zakup mediów
Kalicińscy.com – UX i layouty www i aplikacji, kampania online
WALK Creative – kreacja materiałów OOH, radio, internet
WALK PR – media relacje
WALK Social Media – komunikacja w SM

Comments

comments

261
Komentarze
  • bkuzera

    niedługo jeszcze rusza w stolicy car sharing od Panek – tam będziemy mieli do wynajęcia 300 samochodów Toyota za pomocą smartfona prosto z ulicy.

Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...