TRAFFIT w gronie klientów PR Calling

Informacja Prasowa - 31.07.2024
105

Agencja będzie odpowiadać m.in. za zbudowanie wizerunku eksperckiego firmy w mediach ogólnopolskich oraz branżowych

W lipcu br. do grona klientów PR Calling dołączył TRAFFIT – innowacyjny system ATS (applicant tracking system) dla wewnętrznych działów HR, agencji rekrutacyjnych, freelancerów i headhunterów. Agencja będzie odpowiadać m.in. za zbudowanie wizerunku eksperckiego firmy w mediach ogólnopolskich oraz branżowych, w tym za promocję raportów i inicjatyw podejmowanych przez spółkę, oraz bieżący konsulting PR.

TRAFFIT to rozwiązanie stworzone z myślą o tych rekruterach, którzy chcą budować własną bazę kandydatów i równocześnie dbać o candidate experience. System zawiera komplet funkcji, które umożliwiają między innymi: pozyskiwanie kandydatów, zarządzanie bazą kandydatów, publikowanie ogłoszeń na licznych portalach pracy, przygotowywanie formularzy aplikacyjnych, komunikację z kandydatami, integrację ze stroną Kariera oraz generowania szczegółowych raportów.

– Budowanie eksperckiego wizerunku TRAFFIT w mediach to kolejny krok w rozwoju naszej firmy. Zależało nam na nawiązaniu współpracy z partnerem, który doskonale rozumie specyfikę naszej branży, a przy tym jest w stanie zaproponować rozwiązania idealnie dopasowane do naszych potrzeb – mówi Adrian Wolak, CEO w TRAFFIT.

– Agencja PR Calling od początku wykazała się świetną znajomością nie tylko tematyki HR, ale także naszej firmy – kultury organizacyjnej, wartości czy prowadzonych przez nas inicjatyw. W takiej sytuacji wybór PR Calling był nas oczywisty – dodaje Magdalena Sobczak, Brand Manager w TRAFFIT.

PR Calling ma bogate doświadczenie we współpracy z firmami HR – wśród klientów agencji można wymienić takie marki jak SmartLunch, CPL Jobs, Ework czy Talent Place, dla których zespół konsultantów prowadził różnorodne działania PR.

Cieszę się, że do grona naszych klientów dołączył TRAFFIT. To świetna firma, która w komunikacji stawia na dane, edukację rynku i dzielenie się wiedzą – wszystko to, czym w agencji po prostu uwielbiamy się zajmować. Ogromnie dziękuję za zaufanie. Działamy! – komentuje Katarzyna Dworzyńska, CEO PR Calling.

Agencja PR Calling została wybrana w drodze konkursu ofert, a umowa została podpisana na czas nieokreślony. Za obsługę ze strony agencji odpowiada Zuzanna Fabiańska, PR & Communication Consultant.

Comments

comments

105
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...