Agencja będzie odpowiadać m.in. za zbudowanie wizerunku eksperckiego firmy w mediach ogólnopolskich oraz branżowych
W lipcu br. do grona klientów PR Calling dołączył TRAFFIT – innowacyjny system ATS (applicant tracking system) dla wewnętrznych działów HR, agencji rekrutacyjnych, freelancerów i headhunterów. Agencja będzie odpowiadać m.in. za zbudowanie wizerunku eksperckiego firmy w mediach ogólnopolskich oraz branżowych, w tym za promocję raportów i inicjatyw podejmowanych przez spółkę, oraz bieżący konsulting PR.
TRAFFIT to rozwiązanie stworzone z myślą o tych rekruterach, którzy chcą budować własną bazę kandydatów i równocześnie dbać o candidate experience. System zawiera komplet funkcji, które umożliwiają między innymi: pozyskiwanie kandydatów, zarządzanie bazą kandydatów, publikowanie ogłoszeń na licznych portalach pracy, przygotowywanie formularzy aplikacyjnych, komunikację z kandydatami, integrację ze stroną Kariera oraz generowania szczegółowych raportów.
– Budowanie eksperckiego wizerunku TRAFFIT w mediach to kolejny krok w rozwoju naszej firmy. Zależało nam na nawiązaniu współpracy z partnerem, który doskonale rozumie specyfikę naszej branży, a przy tym jest w stanie zaproponować rozwiązania idealnie dopasowane do naszych potrzeb – mówi Adrian Wolak, CEO w TRAFFIT.
– Agencja PR Calling od początku wykazała się świetną znajomością nie tylko tematyki HR, ale także naszej firmy – kultury organizacyjnej, wartości czy prowadzonych przez nas inicjatyw. W takiej sytuacji wybór PR Calling był nas oczywisty – dodaje Magdalena Sobczak, Brand Manager w TRAFFIT.
PR Calling ma bogate doświadczenie we współpracy z firmami HR – wśród klientów agencji można wymienić takie marki jak SmartLunch, CPL Jobs, Ework czy Talent Place, dla których zespół konsultantów prowadził różnorodne działania PR.
– Cieszę się, że do grona naszych klientów dołączył TRAFFIT. To świetna firma, która w komunikacji stawia na dane, edukację rynku i dzielenie się wiedzą – wszystko to, czym w agencji po prostu uwielbiamy się zajmować. Ogromnie dziękuję za zaufanie. Działamy! – komentuje Katarzyna Dworzyńska, CEO PR Calling.
Agencja PR Calling została wybrana w drodze konkursu ofert, a umowa została podpisana na czas nieokreślony. Za obsługę ze strony agencji odpowiada Zuzanna Fabiańska, PR & Communication Consultant.
