Toyota Bank rusza z kampanią edukacyjną do wszystkich kierowców

Informacja Prasowa - 01.08.2018
288

Toyota Bank rusza z kampanią edukacyjną do wszystkich kierowców

„MOTOFINANSE: portfel nowoczesnego kierowcy” to najnowsza kampania edukacyjna Toyota Bank & Toyota Leasing, realizowana we współpracy z blogerem finansowym Maciejem Samcikiem. Kampania informować będzie jak – korzystając z różnego rodzaju produktów finansowych – optymalizować koszty związane z codzienną eksploatacją samochodu.

– Po Polsce jeździ kilkanaście milionów samochodów. Ich kierowcy to zazwyczaj konsumenci usług finansowych. Pragniemy podzielić się z kierowcami wiedzą dotyczącą optymalnego kupna i użytkowania samochodu oraz pokazać w praktyce, jak efektywnie połączyć inne usługi finansowe z ich samochodami. Wakacje to czas ściśle powiązany z częstymi podróżami – to doskonały moment na rozpoczęcie tematu – mówi Dominika Cepek, Marketing & Analysis Manager w Toyota Bank Polska.

„Motofinanse: portfel nowoczesnego kierowcy” realizowany będzie na popularnym blogu internetowym Subiektywnie o Finansach, którego założycielem i głównym redaktorem jest dziennikarz ekonomiczny i bloger, Maciej Samcik.

Kampania edukacyjna potrwa od lipca 2018 roku do marca 2019 roku. W serwisie publikowane będą poradnikowe teksty oraz materiały wideo. Czytelnicy będą mogli także uczestniczyć w specjalnie przygotowanym webinarium i zadawać pytania ekspertowi.  Dzięki materiałom edukacyjnym czytelnicy dowiedzą się m.in.:

  • Czy samochód to inwestycja, narzędzie czy też element poprawiania jakości życia?
  • Jaki jest całkowity koszt zakupu samochodu?
  • Jak kierowca może oszczędzać używając optymalnego konta i karty w banku?
  • Jaka część budżetu domowego lub oszczędności rodzinnych może zostać przeznaczona na zakup samochodu?
  • Jak kupować auto i jak najlepiej dobierać jego finansowanie?
  • Ile kosztuje  kompleksowa eksploatacja samochodu i jak zmniejszyć jej koszty?
  • Wartość rezydualna samochodu – co to właściwie jest i jak ją szacować?

 

Ponadto omówione zostaną także sposoby na zmniejszenie wydatków na samochód, sposoby serwisowania i zabezpieczania auta oraz wiele innych interesujących elementów wpływających istotnie na portfel kierowcy.

 

– Jesteśmy bankiem o korzeniach motoryzacyjnych i bardzo dobrze rozumiemy, że wydatki związane z użytkowaniem auta stanowią istotną część domowego budżetu. Naszą akcją chcemy pokazać, jak można efektywnie zarządzać zakupem lub eksploatacją swojego auta przy pomocy odpowiedniego doboru produktów finansowych. Dodatkowo – uchylając rąbka tajemnicy – już wkrótce wprowadzamy nową ofertę dla wszystkich posiadaczy samochodów, bez względu na wiek czy markę posiadanego samochodu, którzy chcieliby płacić przez cały rok mniej za paliwo i równocześnie korzystać z dodatkowych przywilejów  – dodaje Dominika Cepek z Toyota Bank Polska.

Więcej informacji na: www.subiektywnieofinansach.pl

Comments

comments

288
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...