Total War: WARHAMMER – historia Carycy Katariny oczami Platige Image

Informacja Prasowa - 05.02.2021
240

Total War: WARHAMMER - historia Carycy Katariny oczami Platige Image

Total War: WARHAMMER – historia Carycy Katariny oczami Platige Image

3 lutego odbyła się  premiera trailera gry Total War: WARHAMMER III, stworzonego przez Platige Image dla Creative Assembly. O założeniach, wyzwaniach i procesie twórczym opowiadają związani ze studiem artyści  – Jakub Jabłoński – Reżyser i Dyrektor Artystyczny projektu oraz CG Producer – Marina Borokhova.
IMAGINATION
Total War: WARHAMMER III każdy wybór, jakiego dokona gracz, wpłynie na ostateczny konflikt, wstrząsający światem od tajemniczych Wschodnich Krain do opanowanych przez demony Pustkowi Chaosu. Gra, będąca kulminacją legendarnej trylogii Total War: WARHAMMER, zapewnia doświadczenia strategiczne na niespotykaną dotąd skalę.
W produkcji spotkamy kultowe rasy ze świata Warhammer Fantasy Battles, w tym debiutujące w grze wideo Kislev i Cathay wraz z Bogami Chaosu – KhorneNurgleSlaanesh i Tzeentch. Gracze, mający do dyspozycji najpotężniejsze magiczne moce, będą toczyć wojnę z najbardziej zróżnicowaną gamą legendarnych bohaterów, gigantycznych potworów i latających stworzeń.
– Od samego początku prac naszą wizją było stworzenie serii będącej niesamowitą podróżą przez świat, który wszyscy kochaliśmy – komentuje Game Director, Ian Roxburgh ­– Ogromne wsparcie, które otrzymaliśmy od graczy po premierze dwóch pierwszych części, wyniosło naszą motywację na nowe wyżyny i nie możemy się doczekać momentu, w którym wszyscy będą mogli doświadczyć trzeciej odsłony gry.
– W pierwszej kolejności musimy zawsze uszanować dorobek twórców Total War: WARHAMMER oraz wizję klienta – Creative Assembly. Miliony fanów znają na wylot wszystkich bohaterów tego uniwersum i my sami ożywiając stwory i bohaterów staramy się spełnić ich oczekiwania. – komentuje Jakub Jabłoński. – Film jest naszym ukłonem w stronę fanów świata WARHAMMER i serii Total War. Jest też próbą zaprezentowania mocnej postaci kobiecej z tego uniwersum. Katarina nie jest zwykłą wojowniczą księżniczką, to dumna Caryca i adeptka lodowej magii. Zależało nam na tym aby w trakcie filmu można było odczuć jej zmianę, przebudzenie, rosnącą odwagę oraz potęgę, dzięki której będzie mogła skopać tyłki całej wrogiej armii.  
DELIVERY
Fakty:
· Na potrzeby cinematika stworzono 16 modeli postaci oraz ich wariacje, 7 środowisk oraz ponad 30 rekwizytów
· Prawie cała animacja w projekcie, za wyjątkiem zbliżeń na potwory, jest oparta na nagraniach motion capture. Twórcy spędzili 2 dni na planie zdjęciowym, w trakcie których realizowana była sesja mocap postaci Katariny, żołnierzy Kislev i armii Chaosu. Dla ułatwienia pracy reżysera skorzystano z real time previzu, dzięki czemu od razu na planie można zobaczyć jak będzie wyglądała scena 3D.
– Staraliśmy się wykorzystać jak najwięcej elementów ze świata gry i osadzić je w konsekwentny sposób w filmie. Akcja trailera płynnie przenosi się pomiędzy przytulnym wnętrzem namiotu Katariny, a przepastnym polem bitwy gdzie ścierają się potężne armie.  Największym wyzwaniem było połączenie różnorodnych lokalizacji tak, żeby te pozornie różne przestrzenie i sytuacje oświetleniowe stanowiły dla widza spójną całość.– wyjaśnia  Marina Borokhova.
– Najtrudniejsze w tym projekcie okazało się oświetlenie armii postaci w taki sposób, aby jednocześnie uzyskać fantastyczny klimat Total War: WARHAMMER, odrobinę realizmu i przebić się światłem przez warstwy spadającego śniegu. W realnym świecie najprawdopodobniej nie zobaczylibyśmy za wiele w takiej pogodzie i o tej porze dnia. Drugim wyzwaniem było wręcz intymne wejście Katariny w wewnętrzny świat dominium Chaosu, gdzie na olbrzymich zbliżeniach pokazaliśmy 4 bóstwa ikoniczne dla uniwersum Total War: WARHAMMER – dodaje Jakub Jabłoński.
To już trzeci duży trailer zrealizowany przez Platige Image dla Creative Assembly i serii Total War: WARHAMMER. W związku z tą współpracą artyści ze studia wykonali również kilka mniejszych przerywników filmowych i małych produkcji. Twórcy podkreślają, że praca nad animacjami tworzonymi w świecie WARHAMMER to dla nich również powrót do ulubionego hobby, jakim jest poruszanie się po uniwersum stworzonym przez Games Workshop, a także gry z serii Total War.
– Staraliśmy się wykorzystać jak najwięcej elementów ze świata gry i osadzić je w konsekwentny sposób w filmie. Akcja trailera płynnie przenosi się pomiędzy przytulnym wnętrzem namiotu Katariny, a przepastnym polem bitwy gdzie ścierają się potężne armie.  Największym wyzwaniem było połączenie różnorodnych lokalizacji tak, żeby te pozornie różne przestrzenie i sytuacje oświetleniowe stanowiły dla widza spójną całość.– wyjaśnia  Marina Borokhova.
– Najtrudniejsze w tym projekcie okazało się oświetlenie armii postaci w taki sposób, aby jednocześnie uzyskać fantastyczny klimat Total War: WARHAMMER, odrobinę realizmu i przebić się światłem przez warstwy spadającego śniegu. W realnym świecie najprawdopodobniej nie zobaczylibyśmy za wiele w takiej pogodzie i o tej porze dnia. Drugim wyzwaniem było wręcz intymne wejście Katariny w wewnętrzny świat dominium Chaosu, gdzie na olbrzymich zbliżeniach pokazaliśmy 4 bóstwa ikoniczne dla uniwersum Total War: WARHAMMER – dodaje Jakub Jabłoński.
To już trzeci duży trailer zrealizowany przez Platige Image dla Creative Assembly i serii Total War: WARHAMMER. W związku z tą współpracą artyści ze studia wykonali również kilka mniejszych przerywników filmowych i małych produkcji. Twórcy podkreślają, że praca nad animacjami tworzonymi w świecie WARHAMMER to dla nich również powrót do ulubionego hobby, jakim jest poruszanie się po uniwersum stworzonym przez Games Workshop, a także gry z serii Total War.

Comments

comments

240
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...