Topowi gamerzy promują loterię marki Zozole

Informacja Prasowa - 16.07.2019
180

Topowi gamerzy promują loterię marki Zozole

Siedmiu topowych gamerów z LifeTube: PLKD, Junajted, Kaluch, RoXMb, Hadesiak, Admiros, Manoyek oraz najpopularniejsza youtuberka wśród polskich piosenkarek – Magda Bereda – biorą udział w dwumiesięcznej kampanii wspierającej loterię marki Zozole. Twórcy internetowi, zrzeszający na swoich kanałach łącznie ponad 6,6 miliona subskrybentów, mają za zadanie dotrzeć do młodych odbiorców, zaangażować ich do wspólnej zabawy i wzięcia udziału w wakacyjnej loterii marki Zozole. Kampanię prowadzi agencja reklamowa „Next Agnieszka Lancmańska Wnuk”.

Wybór youtuberów z kategorii „Gaming” i „Rozrywka” jest nieprzypadkowy. Ich widownię cechuje bardzo wysoki wskaźnik zaangażowania – przejawiający się nie tylko w aktywnym komentowaniu czy reagowaniu na filmy, ale również w braniu udziału w różnorodnych akcjach, konkursach i grywalizacjach, inicjowanych przez twórców. Kampania angażuje influencerów związanych z najpopularniejszymi wśród młodzieży grami: Minecraftem, Robloxem, FIFĄ, Fortnite oraz GTA. Influencerzy realizują filmy dedykowane, w których znajduje się wyraźne zachęcenie do wzięcia udziału w loterii. Pojawią się też lokowania produktów oraz przekierowania do strony loteryjnej promocjazozole.pl.

-Cel kampanii to przede wszystkim dotarcie do szerokiej rzeszy osób z grupy docelowej marki i  zachęcenie do wzięcia udziału w loterii pod hasłem „Kupuj Zozole, wygrywaj konsole”. Kontekst kampanii wspierającej loterię opiera się na zabawie i czerpaniu radości z grania w popularne gry na konsole i komputery. Marka Zozole fundując nagrody w postaci konsol PS4 Pro oraz bonów na doładowanie do Play Station Store umożliwia laureatom skorzystanie z przyjemności tej zabawy. Dlatego zdecydowaliśmy się zaproponować dużą grupę influencerów zajmujących się najpopularniejszymi grami i będącymi idolami dzieci i młodzieży. Koncepcja kampanii jest bardzo atrakcyjna ze względu na jej kreatywnych odbiorców, wprowadza radość i zabawę, a to jest bezcenne dla marki Zozole – komentuje Jolanta Dziedzic, Senior Marketing Manager w Next.

-Na kampanię influencerską, którą wypracowaliśmy z agencją Next, składa się przede wszystkim idealnie dobrana grupa influencerów. Twórcy gamingowi, stanowiący główny trzon kampanii, to grupa z ogromnymi zasięgami i bardzo oddaną publicznością. Natomiast produkty marki Zozole znakomicie wpisują się w komunikację na ich kanałach. Promocja ta idealnie łączy świat gamingu i beztroskiej zabawy jaką reprezentują Zozole. Dodatkowo postanowiliśmy uzupełnić kampanię o udział jednej z najbardziej znanych youtuberek – Magdy Beredy. Taki dobór twórców pozwoli dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców z grupy docelowej marki, do których skierowana jest kampania – dodaje Izabela Malinowska, Senior Sales Manager w LifeTube.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne opakowanie produktu marki Zozole oraz zarejestrować paragon na stronie promocjazozole.pl. Raz w tygodniu zostanie wylosowana osoba, która wygra konsolę PS4 PRO (łącznie do wygrania jest aż 15 sztuk sprzętu), a co godzinę można będzie wygrać bon o wartości 50 złotych do Playstation Store (łącznie do rozdania jest aż 1164 kodów!). Nagrody są spójne z grupą docelową influencerów, którzy poprzez swoje materiały docierają do osób zainteresowanych gamingiem. Loteria potrwa do 31 sierpnia.

-Zozole to marka, która od wielu lat jest dostępna na naszym rynku. W swoim portfolio ma wiele fantastycznych produktów, które wywołują uśmiech i niosą radość dzieciom i dorosłym. To właśnie radość, dobra zabawa i głośny śmiech stanowią podstawę w jej DNA. Zozole idealnie wpisują się w świat gamingu, co zresztą wielokrotnie w swojej historii już udowadniały, dlatego również i tym razem zdecydowaliśmy się pójść w tym kierunku. W tym roku przygotowaliśmy loterię z super nagrodami ze świata gamingu – do wygrania są konsole PS4 PRO oraz doładowania do Play Station Store. Wierzymy, że kampania z influencerami z tej dziedziny będzie stanowić doskonałe dopełnienie komunikacyjne naszej promocji, oraz jeszcze mocniej połączy Zozole ze światem dzieci i młodzieży czerpiących radość z gier – dodaje Krzysztof Milan – Group Brand Manager MIESZKO SA.

Comments

comments

180
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...