Top agencje z branży PR-u i marketingu oraz inspirujące warsztaty – Targi ,,PRaktycznie do PRacy” na WDIB UW coraz bliżej!

Informacja Prasowa - 03.06.2024
296

11 czerwca 2024 roku, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, stanie się miejscem wyjątkowych inspiracji i możliw

W tym terminie pod hasłem ,,PRaktycznie do PRacy” odbędzie się trzecia edycja studenckich Targów Pracy i Praktyk. Jej głównym celem jest stworzenie przestrzeni dla studentów do zdobywania kontaktów i poznawania potencjalnych pracodawców, a także poszerzania wiedzy na temat branży i jej najnowszych trendów.

Tegoroczne wydarzenie przyciąga uwagę rekordowej liczby firm PR-owych i marketingowych, co potwierdza jego pozycję jako ważnego punktu w kalendarzu akademickim i branżowym. Sukces przedsięwzięcia zapowiada również największe dotychczas zainteresowanie studentów zapisujących się na warsztaty.

Na uczestników czeka program składający się z dwudziestu jeden różnorodnych warsztatów, które prowadzi dwudziestu siedmiu ekspertów z zagadnień dotyczących public relations, marketingu i dziennikarstwa. Wśród nich znaleźli się doświadczeni specjaliści, tacy jak dziennikarka Joanna Kryńska z TVN24, marketingowiec Marek Myślicki z agencji Stor9 czy ekspertka ds. PR-u Luiza Jurgiel-Żyła z agencji N42. Studenci poznają tajniki języka inkluzywnego w marketingu – również w kontekście sztucznej inteligencji, PR-u kosmicznego czy gamingowego, influencer marketingu, kryzysów wizerunkowych, czy sztuki prowadzenia wywiadów i wiele innych.

Ponadto, uczniowie będą mieli okazję do bezpośrednich rozmów z przedstawicielami największych  agencji na rynku takich jak MSLGROUP, Hill & Knowlton, Good One PR, One Multi i 24/7 Communication i in.

Partnerami targów ,,PRaktycznie do PRacy” są Związek Firm Public Relations (ZFPR), Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR), Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR), Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Proto.pl oraz Fundacja Mazovia.

Wydarzenie odbędzie się w godzinach 9:00-17:30, a udział w nim jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych.

Zapisy na warsztaty: Formularz rejestracyjny

Więcej informacji: Fanpage na Facebooku

Wystawcy:

Planet Partners

dfusion Communication

oLive media x Public Management

Good One PR

Lighthouse

One Multi

Fundacja Mazovia

Fabryka Marketingu

Tears of Joy

ZFPR (SEC Newgate CEE, Hill & Knowlton, 24/7Communication, Publicis Consultants, MSLGROUP, Human Signs Agency)

SAPR (N42, Face it, ConTrust Communication i Compass PR)

Eksperci prowadzący warsztaty:

Marta Zagożdżon ( ConTrust Communication)

Małgorzata Karwicka, Aleksandra Nawrocka-Dudkiewicz (Planet Partners)

Anna Kiedrzyńska-Tu (Propsy PR)

Marek Myślicki (Stor9)

Kamil Gołdy (dfusion Communication)

Dominika Leszczyńska (Public Management)

Joanna Kryńska (TVN24)

Janusz Schwertner (Goniec.pl)

Ilona Rutkowska, Ewelina Jaskuła (Good One PR)

Luiza Jurgiel-Żyła (N42)

Edyta Kwiatkowska-Pelizg (Sal-Mar)
Kinga Braksal i Ada Jadczak (Havas PR Warsaw)

Daniel Przygoda (Fabryka Marketingu)
Weronika Kruszewska (Walk PR)

Kamila Bidzińska (SEC Newgate CEE)

Magda Zwolińska (Lighthouse)

Waldemar Leszczyński (Humans Signs)

Adam Sułkowski (Tears of Joy)

Magdalena Banasik, Aleksandra Kita (Hill & Knowlton)

Ilona Rutkowska (Koła naukowe Public Relations UW)

Piotr Ostrowski (Koła naukowe Public Relations UW)

Adrianna Skałuba (Koła naukowe Public Relations UW)

Ewa Grabek (Koła naukowe Public Relations UW)Szymon Dziewięcki (Koła naukowe Public Relations UW)

Michał Szymanderski-Pastryk (Fundacja Mazovia)

 

Comments

comments

296
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...