„Tomasz Sekielski. TEORIA SPISKU” 1,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym

Redakcja PR - 11.10.2017
140

„Tomasz Sekielski. TEORIA SPISKU” 1,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym

1,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym miał pierwszy odcinek nowego serialu dokumentalnego telewizji FOKUS TV – „Tomasz Sekielski. TEORIA SPISKU”.

Czwartkową premierę 5 października oglądało prawie 67 tys. osób, natomiast odcinek powtórkowy w niedzielę (8 października) – 67,6 tys. widzów. 5 października FOKUS TV odnotował podczas emisji serialu 1,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym, natomiast 8 października – 0,94 proc.

„Tomasz Sekielski. TEORIA SPISKU” to serial wyprodukowany specjalnie dla telewizji FOKUS TV. Mówi o wydarzeniach, które wstrząsnęły opinia publiczną, o kulisach afer politycznych i o zbrodniach, których oficjalne wyjaśnienia budzą kontrowersje. Producentem wykonawczym serialu jest Kombinat Medialny.

„Tomasz Sekielski. TEORIA SPISKU” nie tylko przypomina głośne sprawy z pierwszych stron gazet, ale też demaskuje fałszywe teorie na ich temat. Efektem prowadzonego przez Tomasza Sekielskiego śledztwa jest odkrycie nowych dowodów, nieznanych faktów i obnażenie manipulacji wokół historii, które nigdy nie miały wyjść na światło dzienne.

Wprowadzeniu serialu towarzyszyła niestandardowa akcja na Twiterze – „Klucz do teorii spisku”. Wbrew ogólnym tendencjom konto serialu na Twiterze ograniczyło treści dostępne na otwartym profilu. Hasło „Obserwuj, by otworzyć kłódkę” zachęcało do wejścia do „społeczności” interesującej się kulisami powstawania serialu i tematyką głośnych polskich teorii spiskowych. Tylko w ciągu dwóch pierwszych dni działania kampanii zanotowano wzrost zaangażowania o ponad 170 proc. W dniu premiery widoczność profilu została przywrócona dla wszystkich użytkowników.

– „Szukaliśmy rozwiązania, które wpisze się w konwencję serialu i odzwierciedli jego klimat. Ograniczenie widoczności treści na publicznym profilu budzi skojarzenia z teorią spisku. Była to akcja prekursorska, ponieważ nikt przed nami nie odważył się na taki krok. Administrator zatwierdzał nowych członków, którzy widzieli ekskluzywne treści z planu zdjęciowego, treści archiwalne dotyczące poruszanych przez Tomasza Sekielskiego spraw, i wiele innych interesujących materiałów”– mówi Mikołaj Nowak, dyrektor marketingu i promocji kanałów FOKUS TV I NOWA TV.

Comments

comments

140
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...