Tomasz Sąsiadek awansuje na stanowisko Co Managing Director w Bluerank

Informacja Prasowa - 14.06.2019
138

Tomasz Sąsiadek awansuje na stanowisko Co Managing Director w Bluerank

W następstwie objęcia nowej funkcji Tomasz odpowiada za prowadzenie całej projektowej części biznesu Bluerank, która koncentruje się na efektywnym prowadzeniu działań komunikacyjnych w ujęciu Customer Journey.

Tym samym Bluerank konsekwentnie wprowadza podejście do prowadzenia biznesu oparte o model „Explore vs Exploit”, które polega na podzieleniu działalności firmy na dwie części – jedną odpowiedzialną za generowanie przychodu ze sprawdzonego modelu biznesowego, który dana organizacja jest w stanie optymalizować i zwiększać (Exploit Team), podczas gdy druga koncentruje się na poszukiwaniu czystej innowacji, a więc nie jest ograniczona takimi czynnikami jak ROI, skalowalność, własne przyzwyczajenia lub podejście „nie da się tego zmienić” (Explore Team).
Te dwie części to przeciwstawne wobec siebie podejścia i cele, które idealnie się uzupełniają. Exploit vs. Explore to w pełni świadome działanie w dwóch obszarach z dwoma różnymi prędkościami oraz różnym nastawieniem (plan i poukładanie vs testy i innowacje, monetyzowanie i skalowanie vs prototypy i idee bez wartościowania i myślenia ograniczeniami).

-Nasi Partnerzy nieustannie poszukują nowych przewag poprzez innowacje, jednocześnie świat się zmienia bardzo dynamicznie. My z kolei dotarliśmy do miejsca, w którym model biznesowy, który przyniósł nam nieustanny wzrost przez ostatnie 14 lat powoli staje się obciążeniem. By móc efektywnie wesprzeć naszych Partnerów, potrzebujemy umieć wywołać istotne zmiany w naszym działaniu, często dokonując rewolucji jak wtedy, gdy wprowadzaliśmy model White Hat SEO na polski rynek. Tandem Co Managing Directorów – Zbigniew Nowicki i Tomasz Sąsiadek – dbających odpowiednio o rozwój i optymalizację biznesu to najlepsza formuła do tego, by rozwijać naszych Partnerów i siebie samych. Najlepszym przykładem działania Explore w praktyce jest Hitspot Media, nasza marka koncentrująca się na hiperpersonalizacji, która seryjnie zdobywa nagrody w polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych. Kiedyś odważna decyzja o innowacji, dzisiaj obszar biznesu skalowany pod nadzorem Tomasza – Maciej Gałecki, CEO Bluerank

-Jestem bardzo zadowolony z faktu, że moja już ponad siedmioletnia kariera w Bluerank zaprowadziła mnie na zupełnie nowy poziom. Obszar explore to silnik innowacji, w ramach którego poszukujemy i testujemy różne pomysły i idee, który nastawiony jest na wymyślanie. Z kolei obszar exploit to silnik realizacyjny będący bazą do zrównoważonych działań, który nastawiony jest na poprawę i budowanie optymalnych rozwiązań. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać moje dotychczasowe doświadczenia pielęgnując i optymalizując biznes realizowany z naszymi obecnymi Partnerami w ramach obszaru exploit. Uważam, że utrzymanie równowagi pomiędzy obszarami explore i exploit jest w stanie zapewnić stabilny i zrównoważony wzrost zarówno Bluerank jak i naszym Partnerom a transformacja w kierunku organizacji oburęcznej (ambidextrous organisation) wyznaczała będzie trend dominujący w myśleniu i działaniu organizacji nastawionych na rozwój – Tomasz Sąsiadek, Co Managing Director Bluerank

O Bluerank:
Biznesowy partner największych firm w Polsce i na świecie, świadczący usługi z zakresu tworzenia i realizowania strategii marketingu internetowego. Ponad 100 osobowy zespół Bluerank dostarcza klientom rozwiązania, które pomagające kształtować najkorzystniejsze dla nich decyzje zakupowe ich konsumentów w Internecie. Firma specjalizuje się w kampaniach SEO/SEM, Google Marketing Platform, social media, social ads oraz w wykorzystaniu analityki internetowej do rozwoju biznesu.

Najliczniej nagradzana polska agencja w prestiżowym konkursie European Search Awards, mająca na koncie do tej pory 8 nagród i 40 wyróżnień. W 2016 roku Google przyznał jej tytuł najlepszej agencji w regionie EMEA. W 2018 roku zrealizowane przez Bluerank kampanie zdobyły 3 tytuły Mixx Awards i 1 srebrne Effie.

Bluerank realizuje projekty e-marketingowe dla ponad 100 klientów na sześciu kontynentach. Do tej pory kompetencjom i doświadczeniu firmy zaufały takie marki jak m.in. 3M, Allegro [NASPERS], Amnesty International, Ceneo.pl, Dbam o Zdrowie, Deutsche Bank, Inter Cars, Kazar, Leroy Merlin, mBank, Media Expert, Mitsubishi Motors, nazwa.pl, Panorama Firm, Rainbow, Rossmann, Smyk, Stena Line, Tchibo, Telepizza oraz Unilever Food Solutions.

Tomasz Sąsiadek

Comments

comments

138
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...