Tomasz Orłowski Account Directorem w Gong

Redakcja PR - 13.11.2018
20

Awans Tomasza Orłowskiego w strukturach agencji kreatywnej

Tomasz Orłowski awansował w strukturach agencji kreatywnej Gong, należącej do Group One. Jako Account Director odpowiada za całokształt współpracy z jednym z kluczowych klientów agencji – ING Bankiem Śląskim.

Tomasz Orłowski z branżą reklamową związany jest od 11 lat. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobył m.in. w agencji Leo Burnett, gdzie przez ponad 6 lat prowadził kampanie ATL, BTL oraz on-line dla takich klientów jak: AXA, CEDC, Samsung czy Fiat Auto Poland. Następnie, jako Account Manager w Grandes Kochonos, odpowiadał za strategię komunikacji oraz koordynację działań ATL m.in. dla klientów: Play, Wedel oraz Vivus.

 

Tomasz Orłowski

 

Z agencją kreatywną Gong związany jest od marca 2017 roku. Do tej pory, jako Senior Account Manager, odpowiedzialny był za działania w obszarze digital na rzecz Virgin Mobile oraz ING Banku Śląskiego. Od początku października Tomasz Orłowski awansował na stanowisko Account Direc-tora. Do jego zadań należy przede wszystkim kompleksowa obsługa jednego z kluczowych klientów agencji – ING Banku Śląskiego, w tym koordynacja projektów realizowanych w ramach wygranego właśnie przetargu na całościową obsługę komunikacji Banku ING w kanałach cyfrowych.

„Tomek od czasu dołączenia do zespołu z sukcesami prowadził projekty dla naszych klientów. Jego zaangażowanie, profesjonalizm, sumienność i umiejętności biznesowe zadecydowały o tej decyzji. Awans na stanowisko Account Directora to wyraz uznania dla jego osiągnięć i wkładu w rozwój agencji” – mówi Jacek Ryniecki, Client Service Director.

Comments

comments

20
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...