Tomasz Olejniczak Ambasadorem marki Derma Instytut

Informacja Prasowa - 15.07.2021
241

Tomasz Olejniczak Ambasadorem marki Derma Instytut

Tomasz Olejniczak Ambasadorem marki DERMA INSTYTUT

Grono ambasadorów wyjątkowej wrocławskiej kliniki Derma Instytut stale się powiększa. Miejsce swoją autentycznością i zamiłowaniem do piękna przyciąga rzesze pacjentów od 2015 roku. Wykwalifikowani specjaliści dbają, by każdy, kto odwiedza klinikę wyszedł z niej z uśmiechem na ustach, a rezultaty ich pracy mówią same za siebie. Derma Instytut cieszy się zaufaniem pacjentów dzięki indywidualnemu podejściu, najwyższej jakości i innowacyjnym metodom.

Kolejną osobą, która zaufała klinice stając się tym samym jej ambasadorem jest Tomasz Olejniczak- założyciel i projektant marki TOMAOTOMO. Wszechstronny polski designer od początku kariery podąża własną drogą, na której nie ma miejsca na kompromisy. Od początku do końca pozostaje wierny własnej wizji artystycznej. Tworzy dla charyzmatycznych i aktywnych kobiet, które nie boją się mody i wiedzą, że warto postawić na wyjątkowe kreacje. W swoich projektach chce podkreślać atuty damskiej sylwetki oraz siłę płci pięknej przy użyciu najlepszych krojów i materiałów. Podobnie jak specjaliści Derma Instytut Pan Tomasz ponad wszystko ceni wysoką jakość, bez której nie można mówić o renomie marki. Z wrocławsko – warszawską kliniką połączyła go miłość do piękna oraz ciągła chęć rozwoju.

“Jesteśmy niezwykle dumni, że tak wielkie nazwiska jak Tomasz Olejniczak wierzą w Derma Instytut i chętnie podejmują współpracę. To znak, że za naszą marką idzie realna jakość i pewność najlepszych rezultatów. Pan Tomasz będzie współpracował z naszym warszawskim oddziałem, który dla komfortu pacjentów otworzyliśmy na stałe w czerwcu 2021 roku”. – skomentowali Marcin Janusek oraz Przemysław Łabędzki – właściciele marki Derma Instytut Sp. z.o.o.

 

Comments

comments

241
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...