Tomasz Danielewicz na czele kreacji Bluecloud Interactive

Informacja Prasowa - 06.08.2019
155

Tomasz Danielewicz na czele kreacji Bluecloud Interactive

Z początkiem sierpnia 2019 Tomasz Danielewicz obejmuje stanowisko Dyrektora Kreatywnego Bluecloud Interactive. Dotychczas piastująca tę rolę Monika Donner przechodzi na nowo utworzone stanowisko Creative Strategy Directora i dołącza do działu strategii. Dział UX wzmacnia Piotr Cegielski.

Danielewicz będzie odpowiadał za dwudziestoosobowy dział kreacji raportując bezpośrednio do zarządu. – Współpraca z Tomaszem jest kolejnym wzmocnieniem naszego teamu wynikającym z intensywnego rozwoju agencji i wyraźnego planu na jej wzrost –  podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

Tomasz Danielewicz z branżą reklamową jest związany od 19 lat. Ze szczególną uwagą śledzi i wykorzystuje nowe trendy w komunikacji, które przekłada strategie kreatywne. Swoje doświadczenie zdobywał pracując TBWA, EuroRSCG, McCann, GoldenSubmarine, czy They.pl. Wraz ze swoimi zespołami zdobywał nagrody min. Effie Awards, KTR, IAB Creative Showcase, The FWA, The FWAfoto, Mobile Trends Awards, Mixx Awards, New York Festivals. Juror w konkursach KTR.

Pracował dla największych:  Skoda Polska , Volkswagen Group, Nissan Europe, Honda Motor Poland, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Pekao SA, Lukas Bank, Nivea Beiersdorf, PKN Orlen, Mars Polska, Unilever Polska, Adidas, Kompania Piwowarska.

Nowy szef działu UX

Do zespołu dołączył także Piotr Cegielski, który objął stanowisko Szefa Działu UX. Swoje ponad 10-letnie doświadczenie zdobywał pracując między innymi dla: PLL LOT, T-Mobile, Play, Edipresse, Eska, RadioZET, ING Bank, Eurobank, Pandora, L’Oreal, Leroy Merlin, czy Auchan.

W Bluecloud sprawuje pieczę nad architekturą informacji. Kieruje się zasadą, że funkcjonalność oraz użyteczność w połączeniu z kreacją są w stanie dostarczyć naprawdę skutecznych rozwiązań.

Bluecloud Interactive powstał przez połączenie dotychczasowej części struktury Loyalty Point, odpowiedzialnej za dostarczanie rozwiązań strategiczno-kreatywnych z agencją interaktywną Vacaloca. Nowa spółka istniej od końca 2018 roku i stanowi naturalną kontynuację rozwoju najpierw w strukturach OEX, a następnie Loyalty Point. Obecnie Bluecloud Interactive zatrudnia 35 osób. Agencja specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących experience marketing i kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem buzz marketingu, performance marketingu, web designu – UX/UI/ web development oraz video marketingu.

Tomasz Danielewicz

Piotr Cegielski

Comments

comments

155
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...