Tomasz Baranowski pokieruje działem Client Service w Bluecloud Interactive

Informacja Prasowa - 16.01.2020
156

Tomasz Baranowski pokieruje działem Client Service w Bluecloud Interactive

Z początkiem nowego roku Tomasz Baranowski objął stanowisko Dyrektora działu Client Service w Bluecloud Interactive. Baranowski będzie odpowiedzialny za prace działu Client Service i wszystkie kwestie, które są z tym związane.  Oprócz tego ma być wsparciem szefów zespołów w prowadzeniu najważniejszych Klientów agencji, raportując bezpośrednio do Zarządu.

Nowy dyrektor już od początku kariery czyli od 15 lat związany jest z branżą digital. Doświadczenie na różnych szczeblach zdobywał w Isobar, Ogilvy Interactive, Havas Worldwide Poland, Cheil, czy Publicis DWL. Ostatnio współtworzył niezależną agencję kreatywną Creathink. W dotychczasowej karierze miał przyjemność pracować dla PKO BP, Link4, Samsung, Procter & Gamble, Peugeot, Renault, Ikea, Mars, Sanofi-Aventis, Unilever czy Coca-Cola. Projekty, które prowadził zdobywały nagrody: Effie, Mixx Awards, KTR, Kreatura, Golden Arrow, Złote Orły.

Zawodowo jest miłośnikiem pytania: „Dlaczego?”, a prywatnie graczem we Frogs Warsaw Rugby, znawcą ligi NBA oraz fanem oddolnych inicjatyw społecznych.

Jestem pewny, że współpraca z Tomaszem zaowocuje jeszcze lepszymi relacjami z naszymi Klientami, jest kolejnym wzmocnieniem teamu wynikającym z intensywnego rozwoju agencji i wyraźnego planu na jej wzrost – podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

 

Baranowski będzie zarządzał zespołem składającym się z 12 osób.

Bluecloud Interactive zajmuje się tworzeniem kampanii zintegrowanych z obszaru experience marketingu oraz kampanii digitalowych obejmujących performance marketing, buzz marketing, social media i influencer marketing, web design – UX/UI/ web development oraz content design i branded content.

Comments

comments

156
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...