TogetherData dołączyła do Izby Gospodarki Elektronicznej

Informacja Prasowa - 18.12.2017
115

TogetherData dołączyła do Izby Gospodarki Elektronicznej

TogetherData dołączyła do Izby Gospodarki Elektronicznej – organizacji działającej na rzecz rozwoju polskiej branży e-commerce. W e-Izbie zrzeszonych jest już ponad 150 podmiotów reprezentujących różne gałęzie elektronicznego handlu.

Misją TogetherData jest przybliżanie biznesowi wiedzy dotyczącej usług z obszaru monetyzacji i wzbogacania danych. Big Data ma dziś znaczący wpływ praktycznie na każdy sektor gospodarki. Mamy wiele pomysłów jak rozwijać i wykorzystywać analizę strumieni wielkich zbiorów danych – mówi Paweł Brach, Wiceprezes Zarządu TogetherData.

Celem Izby Gospodarki Elekronicznej jest rozwój polskiej branży cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej oraz z organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.

Mamy wiele pomysłów jak rozwijać i wykorzystywać analizę strumieni wielkich zbiorów danych. Członkostwo w IGE to dla nas motywator do realizacji inspirujących projektów i przedsięwzięć, które planujemy współtworzyć wraz z samą Izbą oraz jej członkami – dodaje Brach.

TogetherData to polska firma, która zajmuje się zintegrowanymi działaniami z zakresu analizy Big Data, w szczególności monetyzacją danych gromadzonych przez przedsiębiorstwa za pośrednictwem systemów BI, CRM, ERP czy firmowych aplikacji oraz wzbogacaniem ich o dane ze źródeł zewnętrznych. W ostatnich miesiącach spółka wprowadziła na rynek: rodzinę inteligentnych chatbotów pod nazwą WiseBots między innymi automatyzujących obsługę klienta, IQ OCR – inteligentne narzędzie oparte o AI, automatyzujące proces masowego ekstrahowania danych ze zdigitalizowanych dokumentów oraz narzędzie TGD Audience, które pozwala analizować zachowania klientów na stronie, mierzyć skuteczność działań marketingowych i sprzedażowych oraz weryfikować realizację założonych celów.

 

Comments

comments

115
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...