To on będzie kreował wizerunek smartfonów Nokia. Stephen Taylor nowym dyrektorem marketingu w HMD Global

Informacja Prasowa - 23.04.2020
29

To on będzie kreował wizerunek smartfonów Nokia. Stephen Taylor nowym dyrektorem marketingu w HMD Global

To on będzie kreował wizerunek smartfonów Nokia. Stephen Taylor nowym dyrektorem marketingu w HMD Global

HMD Global, producent telefonów i smartfonów Nokia, zatrudnił Stephena Taylora na stanowisko szefa globalnych struktur marketingu. Nowy dyrektor wcześniej pełnił tę funkcję m.in. w firmie PayPal.

Taylor wnosi ze sobą do HMD Global blisko 30 lat doświadczenia w sprzedaży i marketingu. Wcześniej kreował wizerunek globalnych liderów branży technologicznej, pracując m.in. dla takich firm, jak PayPal czy Samsung. W HMD Global Taylor będzie odpowiedzialny za strategię marketingową całej firmy, a także poszczególnych produktów z szerokiego portfolio smartfonów i telefonów klasycznych marki Nokia. Nowy dyrektor marketingu będzie raportował bezpośrednio do Floriana Seiche, CEO HMD Global.

Jestem zaszczycony i podekscytowany dołączając do zespołu HMD Global, producenta telefonów Nokia. W tak niespotykanych dla wszystkich czasach mam wielkie szczęście trafić do firmy pełnej pasjonatów. W czasie krótkiej przygody z firmą byłem już niejednokrotnie świadkiem inspirujących przejawów współpracy. Nie mogę doczekać się kolejnych etapów tej pasjonującej podróży. Chcemy, aby smartfony i telefony Nokia stały się ulubionymi urządzeniami mobilnymi użytkowników na całym świeciepodkreślił Stephen Taylor, dyrektor marketingu HMD Global.

Koncentrując się w naszej komunikacji na obszarze digital, bardzo ważnym jest, aby przyciągać talenty, które będą stanowić o przyszłości naszej organizacji. Wierzę, że bogate doświadczenie Stephena, jego umiejętności przywódcze i podejście oparte na współpracy pomogą nam nie tylko realizować bardziej skuteczne kampanie, ale także poszerzać naszą społeczność i zwiększać obecność w mediach społecznościowychpowiedział Florian Seiche, CEO HMD Global.

Telefony Nokia powstają na fundamencie wysokiej jakości designu, naszego wyjątkowego zaangażowania w bezpieczeństwo oraz obietnicy dostarczania regularnych aktualizacji oprogramowania dla całego portfolio naszych urządzeń. To kluczowe, aby ludzie, którzy dołączają do HMD Global, podzielali naszą ambicję dostarczania użytkownikom doświadczeń, które z czasem stają się coraz lepsze. Z niecierpliwością czekam na kolejne kroki, które postawimy w tym aspekcie z pomocą Stephena dodał Seiche.

Przed dołączeniem do nowego pracodawcy Taylor był dyrektorem marketingu regionu EMEA (kraje Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) w firmie PayPal, gdzie odpowiadał za modernizację podejścia do marketingu w obszarze digital. Jeszcze wcześniej, zarządzając europejskimi strukturami marketingu w Samsungu, miał wkład w transformację marki w takich obszarach, jak e-commerce czy media społecznościowe. Taylor rozpoczynał swoją karierę w rodzimych firmach, pracując m.in. dla marki Gillette.

Taylor dołączył do HMD Global niedługo po ogłoszeniu premier trzech smartfonów z pierwszym prawdziwie globalnym urządzeniem 5G Nokia 8.3 na czele. W ostatnim czasie HMD Global pokazało światu również muzycznego przedstawiciela telefonów klasycznych (Nokia 5310) oraz własną usługę roamingu danych HMD Connect, która umożliwi ludziom z całego świata korzystanie z danych podczas dalekich podróży.

***

O HMD Global

Z siedzibą w Espoo w Finlandii, HMD Global Oy jest domem telefonów Nokia. HMD projektuje i sprzedaje całą gamę smartfonów i telefonów z funkcjami dopasowanymi do różnych potrzeb konsumentów i w różnych segmentach cenowych. Dzięki zaangażowaniu w innowacyjność i jakość, HMD jest dumnym i wyłącznym licencjobiorcą marki Nokia w zakresie telefonów i tabletów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.hmdglobal.com. Nokia jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Nokia Corporation. Android, Android One, Google i Zdjęcia Google są znakami towarowymi Google LLC.

Comments

comments

29
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...