Anna Klamecka, Strategy Director w VMLY&R Poland, rozmawiała z Vogue na temat kampanii profrekwencyjnej To Twój Wybór.
Przedstawicielki VMLY&R Poland, Anna Klamecka i Joanna Milewska, były też gościniami Bolesnego Poranka w newonce.radio, poświęconego tej samej kampanii.
Anna Klamecka, Strategy Director w VMLY&R Poland, wraz z Ewą Kulik-Bielińską z Fundacji Batorego oraz aktywistką klimatyczną i współtwórczynią Fundacji Inicjatywa Wschód Dominiką Lasotą, rozmawiały z Vogue na temat kampanii profrekwencyjnej To Twój Wybór.
Ponad połowa młodych Polek deklaruje, że nie weźmie udziału w wyborach parlamentarnych. Choć wiedzą jakiej Polski chcą dla siebie i swoich bliskich, to nie korzystają z prawa wyborczego, bo nie wierzą, że ich głos się liczy. Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, której celem jest uświadomienie kobietom, że ich głos ma decydujące znaczenie w kwestiach dla nich fundamentalnych.
Anna Klamecka, Strategy Director, VMLY&R Poland
O kampanii To Twój Wybór w newonce.radio.
Anna Klamecka oraz Joanna Milewska, Copywriterka w VMLY&R Poland, gościły także w Bolesnym Poranku newonce.radio – rozmowa na żywo również dotyczyła kampanii profrekwencyjnej „To Twój Wybór”.
Anna Klamecka i Joanna Milewska
Agencja VMLY&R pracująca pro bono odpowiada za koncepcję i realizację kampanii. W działania zaangażował się liczny zespół agencyjny, składający się w głównej mierze z kobiet. Kampanię współrealizują partnerzy pracujący również pro bono: Instytut Badawczy Make a Difference (przeprowadzenie badań konceptów i haseł, jakościowych i ilościowych), Mindshare i GroupM (planowanie i zakup mediów), Kancelaria Prawna SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk, OneMulti PR (współpraca z mediami), Lifetube (influencer marketing), Vein (studio postprodukcyjne) i Ztudio (studio dźwiękowe).