„To kobiety, używając swojego głosu, zdecydują, jaka wizja świata zostanie zrealizowana” – mówi Anna Klamecka w rozmowie z Vogue

Jerzy Ciszewski - 11.10.2023
202

Ponad połowa młodych Polek deklaruje, że nie weźmie udziału w wyborach parlamentarnych

Anna Klamecka, Strategy Director w VMLY&R Poland, rozmawiała z Vogue na temat kampanii profrekwencyjnej To Twój Wybór.

Przedstawicielki VMLY&R Poland, Anna Klamecka i Joanna Milewska, były też gościniami Bolesnego Poranka w newonce.radio, poświęconego tej samej kampanii.

Anna Klamecka, Strategy Director w VMLY&R Poland, wraz z Ewą Kulik-Bielińską z Fundacji Batorego oraz aktywistką klimatyczną i współtwórczynią Fundacji Inicjatywa Wschód Dominiką Lasotą, rozmawiały z Vogue na temat kampanii profrekwencyjnej To Twój Wybór.
Ponad połowa młodych Polek deklaruje, że nie weźmie udziału w wyborach parlamentarnych. Choć wiedzą jakiej Polski chcą dla siebie i swoich bliskich, to nie korzystają z prawa wyborczego, bo nie wierzą, że ich głos się liczy. Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, której celem jest uświadomienie kobietom, że ich głos ma decydujące znaczenie w kwestiach dla nich fundamentalnych.
Swoją energię i niezadowolenie pokazałyśmy w protestach w trakcie pandemii. Od tego czasu minęło jednak parę lat i politycy zapomnieli, jaka siła stoi za kobietami, a bierność rządzących, podsycanie konfliktu w mediach publicznych i dyskredytowanie aktywistek, walczących o prawa kobiet, okazały się skuteczną metodą na wypalenie zaangażowania.

Anna Klamecka, Strategy Director, VMLY&R Poland

Przeczytaj cała rozmowę na Vogue.pl >>
O kampanii To Twój Wybór w newonce.radio.
Anna Klamecka oraz Joanna Milewska, Copywriterka w VMLY&R Poland, gościły także w Bolesnym Poranku newonce.radio – rozmowa na żywo również dotyczyła kampanii profrekwencyjnej „To Twój Wybór”.
Anna Klamecka i Joanna Milewska

Anna Klamecka i Joanna Milewska

Agencja VMLY&R pracująca pro bono odpowiada za koncepcję i realizację kampanii. W działania zaangażował się liczny zespół agencyjny, składający się w głównej mierze z kobiet. Kampanię współrealizują partnerzy pracujący również pro bono: Instytut Badawczy Make a Difference (przeprowadzenie badań konceptów i haseł, jakościowych i ilościowych), Mindshare i GroupM (planowanie i zakup mediów), Kancelaria Prawna SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk, OneMulti PR (współpraca z mediami), Lifetube (influencer marketing), Vein (studio postprodukcyjne) i Ztudio (studio dźwiękowe).

Comments

comments

202
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...