„To jest Pepsi dla Was” – nowa kampania Pepsi z udziałem (nie)zwykłych ludzi

Informacja Prasowa - 11.09.2019
143

„To jest Pepsi dla Was” – nowa kampania Pepsi z udziałem (nie)zwykłych ludzi

Trwaletnia kampania Pepsi„To Pepsi dla Was”, która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania Pepsi – FOR THE LOVE OF IT. Komunikacja skupiona jest wokół uznania dla postaw i pasji młodych ludzi.Marka zachęca do podążania za swoimi zainteresowaniami i ich rozwijaniem, a także oddawania się temu, co angażuje, sprawia radość i przyjemność.

Na potrzeby kampanii, opartej na sloganie „To Pepsi dla Was”, opracowane zostały 24 unikalne hasła reprezentujące postawy konsumentów.Są one również formą podziękowania dla wszystkich, którzy wzięli udział w tegorocznej, siódmej edycji Wyzwania Smaku Pepsi, z których 59% wskazało wybór Pepsi.Hasła znalazły się na limitowanej edycji opakowań Pepsi i Pepsi Max.Dodatkowe wzmocnienie przekazu zapewniają materiały video publikowane w TV oraz kanałach cyfrowych, jak również  reklamy miejskie i artystyczne murale obecne w największych polskich miastach.

Współpraca z influencerami i (nie)zwykłymi ludźmi

Limitowana edycja puszek Pepsi ukazuje 24 oryginalne hasłakierowane do młodych ludzizachęcająceich do konsekwentnego podążania wybraną drogą. W nawiązaniu do tej ideimarkapostanowiła zainicjować współpracę z artystami, influencerami i pozytywnie zakręconymi (nie)zwykłymi ludźmi, którzy na co dzień dają świadectwo zaangażowania w swoje pasje.

Wśród nich są m. in. Gimper, Jessica Mercedes, czy Dezy, którzy wzięli udział w przygotowaniu filmów promujących wartości wspólnie wyznawane przez bohaterów oraz markę.Oprócz tych bardziej rozpoznawalnych postaci,Pepsipostawiła na współpracę z mniej znanymi osobami, które tak samo mocno angażują się w  codzienną działalność. Bohaterami klipów zostalim. in. Patrycja Jewsienia,znana jako Nail Artist;nowoczesny krawiec @ce.zar_, który daje ubraniom drugą szansę; dj @thirdeydimension;wyczynowy użytkownik roweru BMX @michal94basta;mistrzyni karate @wooodzia, a takżepasjonat starych samochodów – @hubijas. Każda z tych osób może pochwalić się ciekawą, autentyczną pasją i identyfikowaćsię z postawą odzwierciedloną w hasłachobecnychna opakowaniach Pepsi, co pozwala na wzmocnieniewięzimłodego pokoleniaz marką.

Efekty wspólnych działań Pepsi i influencerów można obejrzeć pod linkiem: http://bit.ly/ToPepsiDlaWas

 

Silne wsparcie marketingowe

Akcji promocyjnej towarzyszy silne wsparcie w internecie oraz TV. W digitalu znalazło się aż 9 filmów video przedstawiających naszych bohaterów. Za produkcję tych materiałów odpowiadają agencja Artegence, dom produkcyjny Makata Production oraz reżyser Piotr Matejkowski. Z kolei w telewizji będzie można obejrzeć aż 6 spotów opowiadających różne historie inspirowane wybranymi hasłami: „Dla tych, którzy idą pod prąd”, „Dla tych, którzy wiedzą kiedy odpuścić”, „Dla tych, którzy zawsze chcą więcej”, „Dla tych, którzy idą na całość”, „Dla tych, dla których plan to brak planu” i „Dla tych, którzy nie boją się wyzwań”. Spoty wyprodukowane zostały przez Papaya Films, wyreżyserowane przez Antoniego Nykowskiego i opracowane przez agencję BBDO.

Kampania otrzymała również silne wsparcie OOH, skupione w ulubionych miejscach odbiorców w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Artystą wizualnym zaproszonym do opracowania projektu murali jest Patryk Hardziej, działający na arenie międzynarodowej multidyscyplinarny ilustrator, projektant grafik oraz researcher, a także wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Murale wykonało Good Looking Studio, specjalizujące się w tym obszarze, a gotowe obrazy zobaczyć można w różnych miejscach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Działaniom towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa w punktach sprzedaży na terenie całego kraju (POSM).

Za zakup mediów odpowiada Media Direction, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

 

Comments

comments

143
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...