„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. Huawei rusza z kampanią marketingową 360 stopni

Informacja Prasowa - 25.11.2019
20

„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. Huawei rusza z kampanią marketingową 360 stopni

Huawei startuje z wielowymiarową kampanią marketingową, która łączy w sobie elementy kampanii wizerunkowej i produktowej. Kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” prezentuje bliskie Huawei wartości, a jej twarzą jest ambasador marki, Robert Lewandowski. W świątecznej odsłonie kampanii, która ma zainspirować Polaków do poszukiwania świątecznych prezentów w ofercie Huawei, pojawią się Anna i Robert Lewandowscy. Z kolei kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” będzie miała swoją kontynuację w odsłonie digitalowej, gdzie o swoich doświadczeniach w pokonywaniu życiowych trudności opowiedzą dwaj członkowie Team Huawei – Marcin Tyszka i Kuba Wojewódzki.

 

– Polska jest dla Huawei jednym z najważniejszych rynków na świecie, krajem z pierwszej dziesiątki najważniejszych, a jesteśmy obecni aż w 170 krajach. Mamy dużą wiarę w dalszy rozwój naszego biznesu w Polsce i jestem przekonany, że najnowsza kampania nam w tym rozwoju pomoże. Inwestycje w marketing były i będą dla nas ważne – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.

 

Kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” z udziałem Roberta Lewandowskiego opowiada o tym, że pokonywanie trudności, które każdy z nas napotyka na swojej życiowej drodze, hartuje nas i pozwala sięgać po więcej, wzbogaca nas, nawet jeśli wcześniej okupione jest wysiłkiem czy bólem. Kampania ma charakter 360 stopni i składa się z 30-sekundowego spotu telewizyjnego, 60-sekundowego spotu do emisji w kinach i internecie, oraz z komunikacji na nośnikach OOH w największych miastach Polski i na warszawskim lotnisku. Telewizyjna część kampanii wystartowała w południe, 25 listopada.

 

 

W kolejnej, świątecznej odsłonie kampanii pojawią się razem Anna i Robert Lewandowscy, którzy będą inspirować Polaków do zakupów świątecznych. Trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne, kampania radiowa i OOH na przystankach autobusowych i w warszawskim metrze będą promować trzy produkty: najnowszego smartwatcha Huawei Watch GT 2, słuchawki Huawei FreeBuds 3 i smartfony z serii P30. Ta część kampanii zacznie się 1 grudnia.

 

Robert Lewandowski jest ambasadorem Huawei od 2015 roku, a jego historia to najlepszy dowód na „make it possible”, w które głęboko wierzymy jako marka. Cieszę się, że Robert jest obecny w naszej najnowszej kampanii, bo niezwykle mocno uwiarygadnia przekonanie, o którym wiemy, że jest bliskie wielu ludziom – że to, co w życiu ważne, nie zawsze przychodzi łatwo.Jeszcze bardziej cieszę się, że zaproszenie do świątecznej odsłony kampanii przyjęła Anna Lewandowska, która razem z Robertem w niezwykle ciepły sposób promuje nasze produkty– mówi Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalHuawei CBG Polska

 

Kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” będzie miała swoją kontynuację w odsłonie digitalowej, w której Marcin Tyszka i Kuba Wojewódzki, członkowie Team Huawei, opowiedzą swoje osobiste historie. Filmy o nieznanych szerokiej publiczności faktach z ich życia, które były decydujące dla nich w drodze do sukcesu, będą emitowane w kanałach digitalowych Huawei od 1 grudnia.

Comments

comments

20
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...