TNT łączy dwa światy w nowej kampanii wizerunkowej

Informacja Prasowa - 10.10.2017
173

TNT łączy dwa światy w nowej kampanii wizerunkowej

Kanał filmowy TNT rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „W TNT wszystko wygląda lepiej”. Stacja stawia na różnorodność, łącząc ze sobą dwa światy: filmowy i serialowy. Na jesień TNT przygotowało zestaw najlepszych filmów z Hollywood oraz telewizyjne premiery „Królestwo zwierząt” i „Z góry przepraszam.” Pojawią się również nowe sezony „Dobrego zachowania” i „Angie Tribeci”.

Na potrzeby trwającej do końca października kampanii powstały spoty promocyjne, które odzwierciedlają hasło kampanii: „W TNT wszystko wygląda lepiej”. Tej jesieni kanał po raz kolejny dostarczy widzom interesujących historii i zaprezentuje wielowymiarowe postacie. Na antenie nie zabraknie wciągających seriali obyczajowych i komediowych oraz trzymających w napięciu filmów akcji.

W październiku premiera nowego serialu „Królestwo zwierząt” o perypetiach rodziny kryminalistów z południowej Kalifornii. W roli matrony rodu Cody występuje Ellen Barkin („Chłopięcy świat”). W tym miesiącu widzowie obejrzą też pierwszy odcinek „Z góry przepraszam”, lekkiej komedii stworzonej przez Andreę Savage („Figurantka”), która zagrała w nim główną rolę. W listopadzie na antenie pojawi się drugi sezon „Dobrego zachowania”. Serial opowiada historię Letty, która po wyjściu z więzienia postanawia zacząć nowe życie, jednak szybko wplątuje się w skomplikowany romans z płatnym mordercą. W jesiennej ramówce nie zabraknie również czwartego sezonu „Partnerek”, nowych odcinków „Angie Tribeci” oraz filmów z najlepszych hollywoodzkich wytwórni: m.in.: „American gangster”, „Gniew tytanów”, „Egzekutor”, „Tylko strzelaj”. Dla fanów komedii przygotowano „Wtorkowy blok komediowy”, z kolei miłośnicy dobrego kina nie powinni przegapić „Filmowych weekendów”, które wystartują w ostatnią sobotę listopada.

– TNT osiąga na polskim rynku coraz lepsze wyniki. W trzecim kwartale 2017 udział w rynku wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 wzrósł o 42% w stosunku do zeszłego roku. Cieszy nas, że stacja ma stabilną pozycję wśród kanałów filmowych. Widzowie doceniają nasze własne produkcje serialowe, które mogą oglądać tuż po ich amerykańskiej premierze oraz to, że u nas zawsze znajdą największe hity hollywoodzkich wytwórni filmowych – komentuje Matthias Heinze, Vice President Commercial and General Manager Eastern Europe and Poland w Turner Broadcasting.

Spoty wizerunkowe, za których kreację i produkcję odpowiada Turner, będą emitowane w wybranych kanałach nc+ i Cyfrowego Polsatu. Ponadto kampania będzie prowadzona w prasie, internecie i mediach społecznościowych. W ramach działań przygotowano także we współpracy z portalem filmowym Filmweb.pl konkurs dla widzów. Zadanie polega na odtworzeniu scen z kultowego filmu lub serialu, a do wygrania będą telewizory i bilety do kina. Dodatkowo, kampania wizerunkowa stacji będzie promowana podczas Warszawskiego Festiwalu Filmowego, którego kanał TNT został oficjalnym partnerem.

Comments

comments

173
Komentarze
Sonda

Czy masz na koncie realizację kampanii z udziałem influencerów/ influencera??

Loading ... Loading ...