TK Maxx zmienia nasze myślenie o nudnych ogłoszeniach.
Czy reklamy na ulicach mogą być jedynie ulotką, którą wyrzucamy od razu po otrzymaniu? A może reklama to dla nas tylko brzydki billboard zasłaniający nam piękno architektury gdzieś w centrum miasta? Na szczęście coraz częściej ludzie, którzy tworzą bardziej kreatywne koncepcje reklamowe, rozumieją konsumentów. Mniej przeszkadzają, za to inspirują.
Przykład pochodzi z naszego podwórka. Słupy kojarzą się nam zazwyczaj z nekrologami i ogłoszeniami szybkich pożyczek. Po raz pierwszy wykorzystano słup w zupełnie inny sposób, a marką, która skorzystała z tego jest TK Maxx. Wnętrze zostało wypełnione kwiatami, ze środka wystawała noga manekina.
Widzieliśmy to na własne oczy:
Reklamie towarzyszy hasło: ,,Szalone możliwości” i faktycznie pomysł jest bardzo ciekawy. Kampania ma zachęcać klientów do eksperymentowania i trwa już od początku wiosny, a ta akcja jest jej częścią.
TK Maxx współpracuje z agencją Wieden+Kennedy, która pomaga w zmianach wizerunku marki. Cała kampania jest spójna, czego efektem są nie tylko tradycyjne materiały reklamowe, ale spoty i akcje, które dzieją się właśnie na naszych oczach. Oto film, który nakręcono podczas tworzenia niekonwencjonalnej reklamy.
O nowej kampanii mówiła również Deborah Dolce, Marketing Director w TK Maxx:,,W czasach, gdy poziom przewidywalności zakupów jest na bardzo wysokim poziomie, TK Maxx oferuje coś zupełnie przeciwnego: nieograniczone możliwości. Zdajemy sobie sprawę, że dreszczyk emocji i element nieprzewidywalności są tym, co sprawia, że nasi klienci chętnie do nas wracają. Najnowsza kampania oddaje ten nastrój w niezwykle zabawny sposób”.
Naszą uwagę zwróciły również reklamy telewizyjne, które wypuszczono już marcu. Doskonale pasują do klimatu i hasła kampanii, a w dodatku są naprawdę zabawne. Widać, że zmiana strategii marki wyjdzie tutaj tylko na dobre.
A w których miejscach Warszawy znajdziecie kwiatowe słupy?
• Ludna i Kruczkowskiego,
• Marszałkowska i Królewska,
• Pl. Bankowy i Al. Solidarności
• Ul. Tamka 36
Podobają się Wam tego typu akcje?