Z czym kojarzy Wam się słup?

Redakcja PR - 23.05.2016
44

TK Maxx zmienia nasze myślenie o nudnych ogłoszeniach.

Czy reklamy na ulicach mogą być jedynie ulotką, którą wyrzucamy od razu po otrzymaniu? A może reklama to dla nas tylko brzydki billboard zasłaniający nam piękno architektury gdzieś w centrum miasta? Na szczęście coraz częściej ludzie, którzy tworzą bardziej kreatywne koncepcje reklamowe, rozumieją konsumentów. Mniej przeszkadzają, za to inspirują.

Przykład pochodzi z naszego podwórka. Słupy kojarzą się nam zazwyczaj z nekrologami i ogłoszeniami szybkich pożyczek. Po raz pierwszy wykorzystano słup w zupełnie inny sposób, a marką, która skorzystała z tego jest TK Maxx. Wnętrze zostało wypełnione kwiatami, ze środka wystawała noga manekina.
Widzieliśmy to na własne oczy:

IMG_20160522_175022

Reklamie towarzyszy hasło: ,,Szalone możliwości” i faktycznie pomysł jest bardzo ciekawy. Kampania ma zachęcać klientów do eksperymentowania i trwa już od początku wiosny, a ta akcja jest jej częścią.

TK Maxx współpracuje z agencją Wieden+Kennedy, która pomaga w zmianach wizerunku marki. Cała kampania jest spójna, czego efektem są nie tylko tradycyjne materiały reklamowe, ale spoty i akcje, które dzieją się właśnie na naszych oczach. Oto film, który nakręcono podczas tworzenia niekonwencjonalnej reklamy.

O nowej kampanii mówiła również Deborah Dolce, Marketing Director w TK Maxx:,,W czasach, gdy poziom przewidywalności zakupów jest na bardzo wysokim poziomie, TK Maxx oferuje coś zupełnie przeciwnego: nieograniczone możliwości. Zdajemy sobie sprawę, że dreszczyk emocji i element nieprzewidywalności są tym, co sprawia, że nasi klienci chętnie do nas wracają. Najnowsza kampania oddaje ten nastrój w niezwykle zabawny sposób”.

Naszą uwagę zwróciły również reklamy telewizyjne, które wypuszczono już marcu. Doskonale pasują do klimatu i hasła kampanii, a w dodatku są naprawdę zabawne. Widać, że zmiana strategii marki wyjdzie tutaj tylko na dobre.

A w których miejscach Warszawy znajdziecie kwiatowe słupy?

• Ludna i Kruczkowskiego,
• Marszałkowska i Królewska,
• Pl. Bankowy i Al. Solidarności
• Ul. Tamka 36

Podobają się Wam tego typu akcje?

Comments

comments

44
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...