Time Trend z nową identyfikacją wizualną

Informacja Prasowa - 08.04.2021
155

Time Trend z nową identyfikacją wizualną

Time Trend z nową identyfikacją wizualną

Time Trend to jedna z największych w Polsce sieci salonów z markowymi zegarkami – Klienci firmy mogą dokonywać zakupów luksusowych towarów w ponad 100 placówkach na terenie całego kraju.

W ramach prężnego rozwoju, brand zyskał nową identyfikację wizualną, która została zaprojektowana przez agencję kreatywną Lotna.

Chcieliśmy wdrożyć nowy system, który musiał spełniać kilka podstawowych założeń – mówi Andrzej Wasilewski, koordynator działu marketingu offline w Time Trend. – Propozycja miała być spójna dla wszystkich kanałów komunikacji, powinna wykorzystywać istniejące już logo i główny kolor firmowy – burgund, a także zawierać uniwersalne wzory, które z łatwością mogły być adaptowane na specjalne kampanie reklamowe – kontynuuje.

Przed rozpoczęciem prac nad identyfikacją, Lotna przeprowadziła lifting istniejącego już logo – zmieniono proporcje elementów graficznych i tekstowych, a kompozycja sygnetu została zamknięta, dzięki czemu dotychczasowe elementy umieszczono w określonej, spójnej przestrzeni.

Element sygnetu logo w postaci charakterystycznego układu wskazówkowego posłużył jako trzon nowej identyfikacji wizualnej. Tarczę godzinową zaimplementowano do wszystkich materiałów, gdzie stała się ona ich nieodzownym elementem.

Ważne także było zachowanie koloru firmowego jakim jest burgund. Wykorzystywany był przez wiele lat przez markę, stając się tym samym jej charakterystycznym i łatwo rozpoznawalnym elementem. Ponadto, barwa ta ma szlachetny charakter, a tym samym podkreśla istotne cechy marki: produkty z kategorii premium, ich elegancję oraz najwyższej jakości obsługę klientów oferowaną przez firmę – dodaje Anita Kamila Sochacka, managing director Lotnej.

Nowy kod wizualny stał się obowiązującym we wszystkich materiałach reklamowych i biurowych wykorzystywanych przez brand Time Trend. Autorem koncepcji nowej identyfikacji był Michał Wyszyński, graphic designer Lotnej. Anita Kamila Sochacka pełniła nad pracami nadzór kreatywny, a Piotr Flis – executive director – odpowiadał za nadzór techniczny.

 

 

Comments

comments

155
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...