TikTok wspiera wzrost biznesów oferując dotarcie do niezwykle zaangażowanych społeczności

Informacja Prasowa - 29.09.2021
67

TikTok wspiera wzrost biznesów oferując dotarcie do niezwykle zaangażowanych społeczności

TikTok wspiera wzrost biznesów oferując dotarcie do niezwykle zaangażowanych społeczności

TikTok World to pierwsze globalne wydarzenie, które ma na celu pomóc markom i marketerom lepiej zrozumieć platformę TikTok, jako miejsce, w którym marki łączą się w autentyczny sposób ze społecznością platformy. Podczas spotkania zaprezentowano nowe rozwiązania kreatywne, brandingowe i handlowe, które pomogą markom każdej wielkości rosnąć na platformie.

„Wielokrotnie przekonaliśmy się, jak ważną rolę odgrywają marki w doświadczeniach użytkowników TikToka. Widzimy również, jak nasza społeczność lubi angażować się w relacje z markami, które kochają. Kiedy więc do TikTok trafiają firmy o różnej skali działania, cieszymy się, że możemy pomóc im nawiązać kontakt ze społecznością, sprzedawać produkty i budować markę w sposób, którego nie można osiągnąć nigdzie indziej” – powiedział Blake Chandlee, prezes, Global Business Solutions, TikTok.

O unikalności platformy TikTok, jako efektywnej platformy mediowej świadczą liczby – 61%[1] użytkowników twierdzi, że filmy na TikToku są bardziej unikalne niż na jakiejkolwiek innej platformie, a 7 na 10 twierdzi, że reklamy na TikToku są przyjemne[2]. Jest to świadectwo kreatywnej i angażującej pracy marek na TikToku.

Polskie marki na TikToku

TikTok For Business daje markom każdej wielkości narzędzia do odkrywania i nawiązywania kontaktów z docelowymi odbiorcami za pomocą krótkich form wideo. Coraz częściej także polskie małe i średnie firmy odkrywają potencjał biznesowy TikToka. Już teraz hashtagi #małybiznes / #malybiznes cieszą się popularnością na poziomie 70 mln, a hashtag #polskamarka zanotował dotychczas 18 milionów odsłon. Marki mogą nie tylko budować społeczność na TikToku, ale i ekosystem wsparcia. Dzieląc się swoimi historiami, anegdotami, poradami biznesowymi, a także motywując na trudne czasy, właściciele firm i ich zwolennicy wchodzą w interakcje ze sobą i potencjalnymi klientami na TikToku.

„Jak obserwujemy w Polsce małe firmy zaczynają często swoją przygodę z TikTokiem od obecności organicznej, ucząc się samej platformy, działania algorytmu, a także lepiej poznając trendy i swoją grupę docelową. Jesteśmy pewni, że idąc za przykładem innych rynków grupa małych firm wykorzystująca rozwiązania reklamowe będzie się dynamicznie powiększać także w Polsce i pozostałych krajach regionu”powiedziała Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Rozwiązania biznesowe

Aby pomóc markom być kreatywnymi twórcami i w znaczący sposób angażować się w życie społeczności TikTok udostępnia takie rozwiązania jak:

  • TikTok for Business – platforma, na której znajdują się wszystkie obecne i przyszłe rozwiązania marketingowe dla firm. TikTok For Business daje markom i marketerom narzędzia, dzięki którym mogą być kreatywnymi twórcami historii i w znaczący sposób angażować się w życie społeczności TikToka.
  • TikTok Ads Manager – samoobsługowa platforma reklamowa obejmująca kreatywne narzędzia, elastyczne zarządzanie budżetem oraz inteligentne targetowanie oraz konta biznesowe.
  • Rozwiązania w ramach współpracy z Shopify, które pozwalają w łatwy sposób reklamować się na platformie.

Dane pokazują, że kampanie na TikToku osiągają lepsze wyniki w porównaniu do benchmarków branżowych. Według badania efektywności kampanii przeprowadzonego przez Kantar, intencje zakupowe konsumentów po obejrzeniu reklamy na TikToku są 2,6x wyższe w porównaniu do standardów branżowych. Wszystkie zainteresowane małe i średnie marki mogą zaś korzystać z Small Business Guide, który w wyczerpujący sposób omawia narzędzia i strategie oraz dostarcza inspiracji.

[1] Nielsen custom Authenticity Study commissioned by TikTok, Persons 18+, 5/1/2020 – 6/19/2020

[2] Kantar TikTok-commissioned study, September 2020 to January 2021, 20 different countries globally, with 25,000 participants.

Comments

comments

67
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...