TikTok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021

Informacja Prasowa - 30.11.2021
225

TikTok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021

TikTok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021

  TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26 listopada w Nowym Teatrze.

 Kategoria „CRAFT-VIDEO” łączy talent, doświadczenie i umiejętności użyte w celu realizacji pomysłów kreatywnych przy tworzeniu projektów filmowych, takich jak reklamy czy teledyski. Od lat cieszy się ona największą popularnością, a w tym roku na 1500 wszystkich prac zgłoszonych w konkursie, w tej kategorii przesłano aż ponad 800 zgłoszeń.

„Misją TikToka jest wspieranie kreatywności i dostarczanie pozytywnych emocji. KTR jako festiwal kreatywności, wraz z kategorią „CRAFT – VIDEO”, której mamy przyjemność być partnerem, jest więc bardzo nam bliskim wydarzeniem – wyróżnia najbardziej innowacyjnych, oryginalnych i niestandardowych autorów w dziedzinie tworzenia materiałów filmowych. W TikToku także przełamujemy utarte schematy myślenia o video i doskonale rozumiemy, jak ważna jest odwaga i autentyczność. Gratuluję zwycięzcy, a także pozostałym nominowanym w tej kategorii. Cieszymy się, że jako TikTok mogliśmy być częścią tego wydarzenia i wspierać ambitnych twórców” – powiedziała Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej podczas wręczania nagrody.

Tegoroczna gala wręczenia nagród była wyjątkowa, ponieważ połączyła dwa branżowe projekty: konkurs KTR, czyli święto kreatywności i twórczej odwagi, oraz Innovation – przeznaczony dla projektów z obszaru biznesu, mediów  i komunikacji, wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach.

Comments

comments

225
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...