TikTok wraz z polskimi pisarzami zachęca do czytania w ramach akcji #BookTok z okazji Światowego Dnia Książki

Informacja Prasowa - 26.04.2021
171

  TikTok wraz z polskimi pisarzami zachęca do czytania w ramach akcji #BookTok z okazji Światowego Dnia Książki

TikTok wraz z polskimi pisarzami zachęca do czytania w ramach akcji #BookTok z okazji Światowego Dnia Książki

  TikTok z okazji Światowego Dnia Książki przygotował dla swoich użytkowników wyjątkowe wyzwanie. #BookTok challenge z udziałem znanych polskich autorów ma zachęcić młodych ludzi do sięgnięcia po książki
i odkrywania pasji w ich czytaniu. Jest to pierwszy tego typu projekt, który jest częścią zainicjowanego w ten sposób w Polsce TikTok Creator Learning Fund.

TikTok wraz z polskimi pisarzami zachęca do czytania książek

„Poprzez #BookTok challenge chcemy zachęcić młodych ludzi do okrywania nowych książek, dzielenia się pasją do czytania, a także recenzowania ulubionych tytułów. Nasza wyjątkowa i rosnąca społeczność cały czas udowadnia, że TikTok to nie tylko miejsce do twórczej ekspresji, ale także idealna platforma służąca do dzielenia się swoimi pasjami oraz edukowania innych użytkowników” – powiedziała Paula Kornaszewska, Head of Operations Team, TikTok Polska.

Challenge zainicjowany przez znanych polskich pisarzy polega na stworzeniu opowieści. Należy swoją ulubioną książkę otworzyć na losowo wybranej stronie
i przeczytać, zarecytować lub zinterpretować wybrany fragment. W ten sposób powstanie lista rekomendowanych przez użytkowników TikToka książek. Wideo powinno zostać opatrzone hastagami #booktok #czytamy oraz #edutok.

Do wyzwania dołączyli polscy autorzy bestsellerów jak Alek Rogozinski, K.N Haner, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Wojciech Chmielarz i Blanka Lipińska. Akcja ruszy 23 kwietnia w Światowy Dzień Książki i potrwa tydzień. Partnerami akcji jest TaniaKsiążka.pl.

Edukacyjne treści ważne dla TikToka

Celem TikToka jest rozbudowywanie edukacyjnych treści na platformie, dlatego wraz z początkiem pandemii, w kwietniu ubiegłego roku, TikTok założył fundusz pod nazwą TikTok Creative Learning Fund. W ten sposób TikTok chce zachęcić profesjonalistów, instytucje i organizacje do tworzenia edukacyjnych treści na platformie, tym samym zapewniając użytkownikom dostęp do wiedzy, przedstawionej w przystępny
i kreatywny sposób. Więcej informacji o funduszu pod linkiem: https://newsroom.tiktok.com/en-us/introducing-the-200-million-tiktok-creator-fund

O TikTok

TikTok jest czołową platformą dla krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Naszą misją jest inspirowanie i wzbogacanie życia ludzi poprzez oferowanie im miejsca do twórczej ekspresji i wymiany doświadczeń, które są prawdziwe, radosne i pozytywne. TikTok posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, Krajach Nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio https://www.tiktok.com/pl/

Comments

comments

171
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...