TikTok uruchamia funkcję TikTok Jump

Informacja Prasowa - 22.06.2021
85

TikTok uruchamia funkcję TikTok Jump

TikTok uruchamia funkcję TikTok Jump

Warszawa 21 czerwca 2021 – TikTok uruchomił nową funkcję dla twórców, która ma im pomóc w łatwiejszym dzieleniu się angażującymi i wartościowymi treściami – TikTok Jump. Tak zwane „Jumps” to mini-programy i usługi, do których twórcy mogą linkować w swoich filmach. Użytkownicy z całego świata po kliknięciu w linki, będą mieć możliwość wypróbowania przepisów kulinarnych, wzięcia udziału w quizach, odkrycia przydatnych narzędzi do nauki i wiele więcej. A to wszystko bez konieczności opuszczania aplikacji TikTok. Nowa funkcja pozwoli tworzyć bardziej dynamiczne i praktyczne doświadczenia dla społeczności TikToka.

“Jumps” w praktyce

TikTok stał się miejscem zarówno rozrywki, jak i zdobywania wiedzy. Dzięki TikTok Jump, firma wspiera użytkowników na finiszu ich podróży po TikToku i zbieraniu doświadczeń, a dzięki temu ułatwia podejmowanie działań oraz głębszą interakcję zarówno na platformie, w ramach społeczności TikToka, jak i poza nią. Szeroka grupa twórców już teraz ma możliwość korzystania z funkcji Jump w swoich filmach, a TikTok stopniowo będzie zwiększał jej dostępność.

Jako kolejny krok w rozwoju TikTok Jump, platforma udostępniła program nowym dostawcom, którzy mogą zaoferować ekscytujące doświadczenia dla społeczności TikToka. Dzięki kompatybilności z HTML5 i minimalnej integracji technicznej, Jumps są łatwe do wykonania i wdrożenia. Możliwości wykorzystania TikTok Jump są niemal nieograniczone, a TikTok liczy na nawiązanie  współpracy z  partnerami zewnętrznymi, aby wspólnie móc dostarczać jeszcze ciekawszych, jakościowych i zabawnych treści, których oczekują użytkownicy platformy.

Więcej informacji o funkcji TikTok Jump znajduje się pod linkiem: www.tiktok.com/jump

 

Comments

comments

85
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...