TikTok – platforma otrzymała TAG Brand Safety Certified na poziomie globalnym

Informacja Prasowa - 18.08.2021
274

TikTok - platforma otrzymała TAG Brand Safety Certified na poziomie globalnym

Kolejny kamień milowy w zabezpieczeniach TikToka. Platforma otrzymała TAG Brand Safety Certified na poziomie globalnym

 TikTok stale podejmuje działania na rzecz zwiększania bezpieczeństwa swoich użytkowników. Platforma podjęła kolejny ważny krok w kwestii cyberbezpieczeństwa i uzyskała certyfikat TAG Brand Safety Certified Seal od Trustworthy Accountability Group (TAG) na poziomie globalnym. Uzyskany certyfikat jest świadectwem zaangażowania platformy w budowę bezpiecznej, transparentnej i godnej zaufania przestrzeni dla użytkowników oraz marek.

TAG to międzynarodowa inicjatywa na rzecz walki z działalnością przestępczą i zwiększenia bezpieczeństwa marek w zakresie digital marketingu. TAG Brand Safety Certified Program – największy globalny program certyfikacji bezpieczeństwa marek w branży reklamowej, ruszył we wrześniu 2020 roku. Wówczas TikTok otrzymał certyfikat TAG Brand Safety Certification w Wielkiej Brytanii, a w lutym 2021 r. także na terenie Ameryki Północnej, Europy, Australii i Nowej Zelandii. Najnowszy certyfikat obejmuje Amerykę Łacińską, Azję i Oceanię, Rosję, Bliski Wschód oraz Afrykę, co oznacza, że platforma posiada go już na poziomie globalnym.

„W TikTok dążymy do zapewnienia zarówno użytkownikom, jak i markom bezpiecznej przestrzeni do wyrażania siebie. Jesteśmy  zaszczyceni, że TAG docenił nasze globalne wysiłki na rzecz budowania bezpieczniejszej, bardziej przejrzystej i odpowiedzialnej platformy. Z niecierpliwością czekamy na rozwój naszego partnerstwa z TAG, aby promować bezpieczeństwo marek i podwyższać standardy branżowe” – mówi Blake Chandlee, prezes ds. globalnych rozwiązań biznesowych w TikTok.

Aby uzyskać certyfikat, TikTok musiał udowodnić, że wszystkie nowe i aktualne kontrakty na usługi reklamy cyfrowej były zgodne z Zasadami Bezpieczeństwa TAG, a 100% transakcji platformy podlegających monetyzacji jest poddawanych niezależnej analizie przez co najmniej jednego dostawcę usług weryfikacji treści. TikTok był również zobowiązany do przedstawienia dokumentacji dotyczącej konkretnych zasad i procedur, które wprowadził w celu zminimalizowania ryzyka nieprawidłowego zamieszczania reklam.

„Z przyjemnością wyróżniliśmy platformę TikTok za podjęcie kroków niezbędnych do rozszerzenia jej certyfikatu TAG Brand Safety Certified na cały świat. Przyjmując najlepsze praktyki branżowe w celu ochrony klientów przed potencjalnymi cyberzagrożeniami, TikTok dowodzi swojego silnego zaangażowania w zapewnianie bezpieczeństwa stale rosnącej społeczności i marek. Nasza współpraca z TikTokiem jest szansą na podwyższenie standardów bezpieczeństwa dla globalnych brandów” – dodał Mike Zaneis, dyrektor generalny TAG.

Uzyskanie TAG Brand Safety Certified na poziomie globalnym jest integralną częścią zaangażowania platformy w budowanie bezpiecznej, przyjaznej i zaufanej przestrzeni do wyrażania siebie. Otrzymany certyfikat jest uzupełnieniem opublikowanego niedawno globalnego Raportu Egzekwowania Zasad Społeczności TikToka.

Comments

comments

274
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...