TikTok oficjalnym partnerem medialnym Mistrzostw Europy w piłce siatkowej mężczyzn oraz partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej

Informacja Prasowa - 31.08.2021
135

TikTok oficjalnym partnerem medialnym Mistrzostw Europy w piłce siatkowej mężczyzn oraz partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej

TikTok oficjalnym partnerem medialnym Mistrzostw Europy w piłce siatkowej mężczyzn oraz partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej

TikTok to przestrzeń do wyrażania swoich emocji. Także tych sportowych. Platforma została oficjalnym partnerem medialnym zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce siatkowej mężczyzn, a także nawiązała partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Na czas rozgrywek TikTok wraz z PZPS, przygotował dla użytkowników aktywności, dzięki którym lepiej poznają polską reprezentację, będą mogli ją dopingować i tym samym jeszcze bardziej poczuć ducha sportowej rywalizacji.

#polskasiatkówka na TikToku

W ramach współpracy z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na platformie uruchomione zostało oficjalne konto @polskasiatkowka_official, na którym dostępne będą ekskluzywne treści, materiały zza kulis, a także archiwalne wideo z „życia” reprezentacji Polski.

W najbliższy czwartek (2 września) TikTok zainauguruje swoje aktywności na platformie startując z Hashtag Challenge #polskasiatkówka. Będzie to sportowe wyzwanie polegające na nagraniu TikToka, którego autor ma za zadanie w kreatywny sposób zaprezentować swoje siatkarskie umiejętności oraz wesprzeć Reprezentację Polski w piłce siatkowej. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody – 10 oficjalnych koszulek reprezentacji oraz piłek podpisanych przez zawodników.

By jeszcze bardziej poczuć ducha sportowej rywalizacji i lepiej poznać naszą drużynę, TikTok wraz z profilem @polskasiatkowka_official, zorganizuje dla społeczności platformy specjalne spotkania na żywo, a także przedstawi kulisy Mistrzostw, pokaże trening polskiej reprezentacji oraz przeprowadzi ekskluzywne wywiady z siatkarzami.

„Cieszymy się z nawiązania współpracy z tak dynamicznie rozwijającą się platformą. Będziemy mogli docierać teraz również do młodszych kibiców, których mamy wielu nie tylko w Polsce” – powiedziała Justyna Tkaczyńska, dyrektor marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej. – Jako PZPS chcemy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom odbiorców. Ci zaś chcieliby zobaczyć nasze reprezentacje, siatkarki i siatkarzy od zupełnie innej strony. Treści publikowane przez nas na TikToku, z humorem i dystansem, umożliwią im to” – dodała.

„Już we wrześniu czekają nas kolejne, wielkie sportowe emocje związane z siatkówką oraz Mistrzostwami Europy, które odbędą się m.in. na terenie Polski. Siatkówka jest jednym z najpopularniejszych sportów w Polsce i cieszymy się, że możemy pomóc właśnie tej dyscyplinie rozwijać się na naszej platformie.  Przygotowaliśmy wspólnie z organizatorami Mistrzostw szereg niespodzianek takich jak dostęp do unikalnych treści, które pojawią się tylko na TikToku, a także sportowy challenge, w którym będzie można wygrać m.in. oryginalne koszulki podpisane przez naszych kadrowiczów” – powiedziała Paula Kornaszewska, Head of Operations Team, TikTok Polska.

Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce siatkowej mężczyzn odbywać się będą w trzech polskich miastach: Warszawie, Katowicach i Krakowie. W sumie od 1 do 19 września rozegranych zostanie 25 meczy turniejowych, a pierwszy występ Polaków będzie miał miejsce już 2 września.

Comments

comments

135
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...