TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku, które mogą pochwalić się kreatywnością i świetnymi wynikami. W trzeciej edycji TikTok Ad Awards uczestnicy będą mogli zmierzyć się w nowej kategorii poświęconej budowaniu świadomości marki. Zapisy do konkursu potrwają do 25 września!
Społeczność TikToka oczekuje od firm kreatywności i autentyczności przekazu. Celem nagród TikTok Ad Awards jest docenienie marek, które potrafią odpowiedzieć na potrzeby odbiorców, jednocześnie dostarczając nieszablonowe treści dla całej społeczności platformy i realizując swoje cele biznesowe.
Nagrody przyznawane są agencjom i markom z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Europy Środkowej (Rumunia, Czechy, Polska), krajów nordyckich (Szwecja, Dania, Norwegia, Finlandia), Izraela i Holandii.
Kategorie
Greatest Branding
*Kategoria skierowana do firm zatrudniających co najmniej 50 pracowników na całym świecie (w tym wszelkie spółki zależne i macierzyste). Ograniczenie to nie ma zastosowania do żadnej agencji, która mogła być zaangażowana w kampanię reklamową, a wyłącznie do firmy, którą kampania promuje.
Greatest Performance
*Kategoria skierowana do firm zatrudniających co najmniej 50 pracowników na całym świecie (w tym wszelkie spółki zależne i macierzyste). Ograniczenie to nie ma zastosowania do żadnej agencji, która mogła być zaangażowana w kampanię reklamową, a wyłącznie do firmy, którą kampania promuje.
Greatest Creative
*Kategoria skierowana do firm zatrudniających co najmniej 50 pracowników na całym świecie (w tym wszelkie spółki zależne i macierzyste). Ograniczenie to nie ma zastosowania do żadnej agencji, która mogła być zaangażowana w kampanię reklamową, a wyłącznie do firmy, którą kampania promuje.
Greatest Small Business
*Kategoria skierowana do firm zatrudniających mniej 50 pracowników na całym świecie (w tym wszelkie spółki zależne i macierzyste). Ograniczenie to nie ma zastosowania do żadnej agencji, która mogła być zaangażowana w kampanię reklamową, a wyłącznie do firmy, którą kampania promuje.