TikTok for Business rozpoczyna swoją serię podcastów, w ramach której zaprezentuje możliwości platformy dla biznesu

Informacja Prasowa - 06.10.2021
1

TikTok for Business rozpoczyna swoją serię podcastów, w ramach której zaprezentuje możliwości platformy dla biznesu

TikTok for Business rozpoczyna swoją serię podcastów, w ramach której zaprezentuje możliwości platformy dla biznesu

Warszawa, 6 października 2021 – TikTok to efektywna platforma mediowa, która pozwala markom realizować swoje cele biznesowe i docierać do nowej, zaangażowanej grupy odbiorców. W ramach serii podcastów „Posłuchaj TikToka” polski zespół, wraz z klientami i twórcami, zaprezentuje reklamowe możliwości platformy i udowodni, że z powodzeniem może być wykorzystywana przez biznes. Cykl rozmów poprowadzi znany obserwator i krytyk zjawisk cyfrowych – Artur Kurasiński. Pierwszy odcinek jest już dostępny w popularnych serwisach strumieniowych.

Na TikToku obecnych jest już miliard użytkowników, którzy są zaangażowani i chętnie oglądają nowe treści – 46% potwierdza, że korzysta z platformy w celu odkrywania. To daje markom możliwość dotarcia do nowej grupy odbiorców i tym samym osiągania swoich celów biznesowych przy użyciu organicznych działań połączonych ze wsparciem płatnym. By komunikacja na linii marka-potencjalny klient przebiegała pomyślnie i przynosiła wymierne efekty, polski zespół TikToka wystartował z cyklem podcastów „Posłuchaj TikToka”. Jego gospodarz – Artur Kurasiński, wraz z ekspertami i twórcami TikToka, od podszewki przybliży marketerom najważniejsze informacje dotyczące platformy, kulisy współpracy z twórcami oraz kampanii reklamowych.

„Od lat obserwuję trendy technologiczne i tłumaczę moim obserwatorom jak wpływają one na nasze codzienne życie. Dlatego nie mogłem przejść obojętnie obok dynamicznie rosnącej popularności TikToka – platformy, która właśnie odnotowała miliard aktywnych użytkowników na świecie. Poprzez cykl podcastów wspólnie z moimi gośćmi dyskutujemy o tym, czym jest TikTok, czy jest to właściwe miejsce dla biznesu oraz jakie działania są na platformie najefektywniejsze. Zapraszam Wszystkich do posłuchania naprawdę ciekawych dyskusji o TikToku” – mówi Artur Kurasiński, przedsiębiorca, obserwator i krytyk zjawisk cyfrowych i nowych technologii.

Pierwszy odcinek, dostępny już na znanych platformach strumieniowych, dotyczy pierwszych kroków marek na platformie. Rafał Drzewiecki, Head of Marketing TikTok w Polsce i Europie Centralnej, opowiedział o tym, czym jest aplikacja i jak z niej korzystać oraz jak firmy powinny rozpocząć swoje działania na platformie.

„TikTok to efektywna platforma mediowa skierowana do marek z każdej branży. O potencjale TikToka w rozwoju biznesu najlepiej mówią liczby – według raportu przeprowadzonego przez firmę Nielsen TikTok ma dwukrotnie większą efektywność sprzedażową niż inne platformy[1]. Poprzez nasz najnowszy cykl podcastów chcemy więc nie tylko poszerzyć wiedzę brandów obecnych już na platformie, lecz także przekonać tych nieprzekonanych, że TikTok to miejsce dla każdej marki – bez względu na jej skalę czy rodzaj działalności” – mówi Rafał Drzewiecki, Head of Marketing TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Rozmowy w ramach serii podcastów „Posłuchaj TikToka” udostępniane będą co środę na Spotify, YouTube, Google Podcasty oraz Apple Podcasts.

[1] Nielsen Media Mix Modeling (US) Report

Comments

comments

1
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...