TikTok od 2020 r. podejmuje działania mające na celu ochronę integralności platformy przy okazji ponad 200 wyborów na całym świecie, w tym również tych odbywających się w tym roku, m.in. w Niemczech, Chorwacji i innych krajach europejskich. Ich celem jest zapewnienie bezpiecznej przestrzeni sprzyjającej otwartemu wyrażaniu siebie i budowaniu społeczności. Również w związku z nadchodzącymi wyborami prezydenckimi w Polsce TikTok przygotował szereg inicjatyw w trosce o integralność platformy.
Ochrona integralności platformy
Dostarczanie użytkownikom rzetelnych źródeł informacji

Promowanie edukacji medialnej
Jako Grupa Eurozet rozumiemy rolę mediów w edukowaniu społeczeństwa i budowaniu odporności na dezinformację. Wspieramy naszych odbiorców w rozwijaniu krytycznego myślenia, lepszym rozumieniu mechanizmów dezinformacji oraz wyposażaniu ich w praktyczne narzędzia do samodzielnej oceny i weryfikacji informacji. Dołączamy do kampanii edukacyjnej TikToka jako Grupa Eurozet, a działania w ramach projektu będą realizowane na antenie i na profilu TikTokowym Radia ZET. Stawiamy na jasny przekaz: każdy użytkownik internetu ma realny wpływ na to, jaka będzie jakość treści w sieci. Świadomość, odpowiedzialność i odwaga w kwestionowaniu nieprawdziwych informacji to kluczowe kroki do stworzenia bezpieczniejszej i bardziej odpornej przestrzeni online. Radio ZET każdego dnia dostarcza słuchaczom najświeższe, sprawdzone i rzetelne informacje z kraju i ze świata – zawsze oparte na wiarygodnych źródłach.
Marta Bizior, Social Media Director w Grupie Eurozet