Tigers rozpoczyna współpracę z MILWAUKEE ®
Tigers rozpoczyna współpracę z MILWAUKEE ®
MILWAUKEE ® – lider wśród producentów bezprzewodowych elektronarzędzi, dołącza do grona klientów agencji digitalowej Tigers.
W marcu tego roku Tigers rozpoczęło współpracę z MILWAUKEE®, obejmującą między innymi kompleksową obsługę marki na portalu Facebook (łączącej Social Media Marketing i Performance Marketing) na czterech rynkach: polskim, rumuńskim, węgierskim oraz czeskim. Dodatkowo, na rynku polskim Tigers obsługuje też komunikację marki na portalach LinkedIn i Instagram.
Z ramienia Tigers, za współpracę odpowiedzialni są Igor Bielecki (Social Media Specialist) i Maciej Frankowski (Performance Specialist), przy wsparciu studia graficznego. „Nasza współpraca od początku nabrała szybkiego tempa – w kwietniu utworzyliśmy grupę na Facebooku, która już w ciągu pierwszych tygodni wypełniła się postami od fanów MILWAUKEE ®. Udowadniamy, że lovebrand dotyczy również marek dedykowanych profesjonalistom” – opowiada Igor Bielecki z Tigers.
„Dynamiczne marki wymagają dynamicznych agencji – zdecydowaliśmy się na współpracę z Tigers szukając partnera, który nadąży za nami, a także sprosta wymaganiom i wyzwaniom, które przed nim stawiamy. Jesteśmy firmą, która stawia na jakość, trwałość, bezkompromisowość i profesjonalizm – i tego samego poziomu szukamy u swoich partnerów” – tak o współpracy z Tigers wypowiada się Janusz Mitko, Regional Marketing Manager w MILWAUKEE® – Central & Eastern Europe.
Milwaukee jest producentem wiodących w branży narzędzi i elektronarzędzi dla użytku profesjonalnego oraz domowego. Głównym celem firmy jest dostarczanie najwyższej klasy narzędzi, zwiększające wydajność i bezpieczeństwo pracy dla różnych sektorów przemysłu w Europie Środkowo-Wschodniej.
Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Milwaukee, Salad Story, Herbalife, mLeasing, Moliera2. W 2021 r. agencja przeszła całościowy rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).
Comments
